Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-رئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت:رعایت اصل ۲۴ اقتصاد مقاومتی، همه گیر شدن استانداردها، تشکیل اتاق فکر وحذف موازی کار با حمایت سازمان ملی استاندارد می تواند هزینه های سربار تولید را کم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کشاورز قاسمی در مراسم معارفه مدیرکل جدید استاندارد استان قزوین که روز چهارشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: یکی از مسائلی که بخش خصوصی و فعالان صنعت و تولید را دچار چالش می کند موازی کاری دستگاههای اجرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حوزه تولید و صادرات همراهی دستگاههای متولی ضروری است و در این میان استاندارد نقش کلیدی دارد.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین یادآورشد: خوشبختانه در استان قزوین با وجود مدیری متخصص و توانمند در استاندارد بیشتر صادرکنندگان و تولیدکنندگان با مشکلی روبرو نبودند اما اگر در سطح کلان کشور موازی کار حذف شود کارها روان می شود.

کشاورز قاسمی اضافه کرد: باید در شرایط نامناسب اقتصادی بتوانیم هزینه های سربار را از بخش تولید حذف کنیم تا فعالیتهای تولیدی مقرون به صرفه باشد و گاهی اوقات موازی کاری ها هزینه تولید را بالا می برد.

وی اظهارداشت: رعایت اصل ۲۴ اقتصاد مقاومتی و همه گیر شدن استانداردها و تشکیل اتاق فکر از دیگر برنامه هایی است که امیدواریم ریاست سازمان ملی استاندارد کشور برای تحقق آن اقدام کنند.

کشاورز قاسمی با اشاره به بخشی از خدمات مدیرکل استاندارد استان در برندسازی و اعطا نشان استاندارد به برخی محصولات بومی گفت: دریافت نشان استاندارد برای باقلوای سنتی قزوین از کارهای ارزشمندی است که یک مدیر غیر بومی برای احیاء یک هنر سنتی قزوینی بنیانگذاری کرد و این کار ارزشمند است.

    

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست ؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند !

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، «محمدحسن شانه‌ساززاده» مؤسس گروه «شاتل» و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره «نماوا» با حضور در یک لایو اینستاگرامی گفت: «هزینه ساخت ارزان‌ترین سریال در نماوا ۳ میلیارد تومان است. برای هر قسمت از سریال‌ «سووشون» ساخته نرگس آبیار که به زودی منتشر می‌شود، ۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

او در پاسخ به چگونگی همکاری با بازیگران در این پلتفرم‌ها گفت: «من در خیلی از صنایع بودم اما هیچ کدام مثل بازیگران، بی اخلاق و بی تعهد نیستند با وجود آنکه به هر حال ادعای فرهنگی بودن دارند اما اگر پول باشد هر کاری می‌کنند.»

کد خبر 846346 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران نمايش خانگي

دیگر خبرها

  • حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه تولید طلا در پی حراج شمش در مرکز مبادله
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست ؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند !
  • رقابت نابرابر صادرکنندگان با قاچاقچیان زعفران
  • جلوگیری از خروج ارز با متصل شدن به زنجیره بین المللی استاندارد