Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سرهنگ محمدعلی صفایی، رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز با بیان اینکه استان البرز از 4 سال گذشته با اقدامات خوب اطلاعاتی در زمینه کنترل و دستگیری اراذل‌ و اوباش و اقدامات پیش‌دستانه ، عرصه را برای این افراد تنگ کرده است، اظهار کرد: در این راستا تعامل خوبی با دادستانی استان برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه اراذل‌ و اوباش به این نتیجه رسیدند که کرج و در مجموع استان البرز محل جولان اوباش گران نیست، خاطرنشان کرد: در خصوص امنیت مردم با کسی تعارف نخواهیم داشت و خوشبختانه این مهم در البرز مدیریت‌ شده است.


رئیس پلیس  امنیت عمومی استان البرز با تأکید بر اینکه قبل از انجام اقدامات از سوی اراذل‌ و اوباش با کار اطلاعاتی مانع فعالیت این افراد می‌شویم، تصریح کرد : پیرو این اقدامات اعضای یک باند اراذل‌ و اوباش در شهرستان کرج دستگیر شدند.


صفایی ادامه داد : این باند شامل 4 مرد و 2 زن هستند که با خفت گیری ، عربده کشی و تخریب اموال عمومی موجب رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی می شدند.


رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز بیان کرد: خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون تعداد زیادی از اراذل‌ و اوباش در استان البرز دستگیر شدند که نسبت به گذشته با کاهش تعداد اراذل مواجه بوده‌ایم.

 

رکنا

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی‌زاده، اظهار داشت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدیدنظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ  اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، گفت: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • لوکاشنکو: پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان