Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-با رای اعضای شورای شهر تهران، ساخت سوله‌های مدیریت بحران به معاونت فنی و عمرانی شهرداری محول شد.علی اعطا در نوبت عصر امروز چهل و ششمین جلسه شورای شهر گفت: متاسفانه سال‌هاست که ساخت سوله‌های مدیریت بحران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران سپرده شده است. 

وی افزود: یک کار عمرانی به سازمانی واگذار شده که اساسا نه نیروی انسانی لازم، نه تجهیزات لازم و نه شرح وظایف و ماموریت‌هایش این است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای شهر با بیان اینکه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران اهداف مشخصی دارد اما با خلط مبحث ساخت سوله‌های بحران به آن سپرده شده است، اظهار داشت: هدف از شکل‌‌گیری سازمان مدیریت بحران پیگیری و پشتیبانی بحران‌های تهران است و اساسا در فعالیت این سازمان ساخت و ساز و عملیات‌های عمرانی پیش‌‌‌بینی نشده است.

اعطا با بیان اینکه انجام کلیه پروژه‌های فنی و عمرانی شهر طراحی و احداث آن برعهده معاونت فنی و عمرانی گذاشته شده است، تصریح کرد: پیشنهاد می‌‌‌شود احداث و تکمیل پایگاه‌های پشتیبانی و سوله‌های مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران گرفته و به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران داده شود.

اکثریت اعضای شورای شهر تهران به تغییر مجری احداث و تکمیل پایگاه‌های پشتیبانی و سوله‌های مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه تهران رای مثبت دادند و بر این اساس از این پس معاونت فنی و عمرانی باید سوله‌های مدیریت بحران را بسازد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶