Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو کميسيون بهداشت مجلس گفت: فراهم کردن امکانات و تجهيزات و حمايت‌هاي بيمه‌اي در همه سطوح براي جلوگيري از روي آوردي مردم به طب خرافي ضروري است.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاري ميزان، محمد حسين قرباني نماينده مجلس با تاکيد بر لزوم کار فرهنگي براي دور شدن مردم از طب خرافي گفت: قطعا ايجاد يک تفکر در قبال کار فرهنگي به مرور انجام مي‌شود و در واقع نبايد انتظار داشته باشيم در يک بازه زماني کوتاه، اين تفکري که در جامعه شکل گرفته است، از بين برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در تفکر سنتي مردم ايران، به طب سنتي و گياهان دارويي باور داشتند و امروز نيز اين موضوع وجود دارد، اما با پيشرفت علم اين مسائل و موضوعات کمرنگ مي‌شود.
عضو کميسيون بهداشت مجلس تاکيد کرد: بايد امکانات و تجهيزات از يکسو و از سوي ديگر حضور حمايت‌هاي بيمه‌اي در همه سطوح باشد تا مردم بخاطر هزينه‌هاي بالاي درمان و يا دارو‌ها به سمت طب خرافي نروند. مضاف بر اينکه در حوزه قانونگذاري ما هيچ گونه مشکلي نداريم و اگر امروز هم نظام سلامت نياز به قانون گذاري داشته باشد و يا نياز به اصلاح قانون داشته باشد، مي‌توانيم اين کار را در مجلس انجام دهيم.
وي در خصوص بازدارندگي قوانين در اين حوزه، اذعان داشت: شايد يکي از مولفه‌هايي که امروز نتوانسته باز دارنده باشد، مباحث قانوني است که خيلي بازدارنده نيست و اين يکي از ضعف‌ها است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هماهنگی میدان و دیپلماسی» و «دقت بالا در اجرا» از جلوه‌های افتخارآمیز عملیات نیرو‌های مسلح بود

 سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت، ضمن تجلیل از عملیات مقتدرانه، تاریخی و پیروزمندانه نیرو‌های مسلح کشورمان در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، «هماهنگی میدان و دیپلماسی»، «هماهنگی بین بخش‌های صف و ستاد» و همچنین «دقت بسیار بالا در اجرای عملیات» را از جلوه‌های کم‌نظیر و افتخارآمیز این عملیات برشمرد و تصریح کرد: امروز به برکت خون مطهر شهدا، مجاهدت و جانفشانی نیرو‌های مسلح و هدایت‌های داهیانه و پیامبرگونه رهبری معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و عظمت قرار دارد و با این اقدام غرورانگیز، علاوه بر عملی شدن وعده تنبیه دشمن متجاوز، قلوب تأثر یافته مردم جهان، امت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین از جنایات این رژیم متجاوز نیز آرام گرفت.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه دشمن پس از ناامیدی از ضربه زدن به امنیت مردم و همچنین ضربه خوردن از نیرو‌های مسلح کشورمان به دنبال ایجاد اخلال در اقتصاد و معیشت مردم خواهد بود، هوشیاری، تلاش مضاعف و هماهنگی بین بخش‌های اداری و اجرایی کشور را برای خنثی‌سازی چنین توطئه‌هایی خواستار شد و بر اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع اقدامات اقتصادی دولت به منظور حفظ ثبات بازار و اطمینان‌بخشی به فعالان اقتصادی تأکید کرد.

رئیسی ضمن یادآوری نقش و وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به تحقق شعار سال و مشارکت‌دهی مردم در جهش تولید، تأکید کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظفند با گفتمان‌سازی، مشارکت مردم در امر تولید، توانمندسازی بخش خصوصی، تعاونی‌ها و نهاد‌های مردمی و همچنین رفع موانع نقش‌آفرینی مردم در تولید و اقتصاد کشور شعار امسال را تحقق ببخشند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه هیئت دولت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران که حضور حماسی و بی‌نظیر مردم در راهپیمایی روز قدس را مسئولیت‌آور عنوان کرده بودند، تصریح کرد: دولت و خدمتگزاران نظام، خود را موظف می‌دانند که با تمام وجود، مجدانه، مجاهدانه و زمان‌شناسانه نسبت به پیگیری و رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • نبود امکانات عامل کاهش استقبال ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه شیراز است
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» و «دقت بالا در اجرا» از جلوه‌های افتخارآمیز عملیات نیروهای مسلح بود
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» و «دقت بالا در اجرا» از جلوه‌های افتخارآمیز عملیات نیرو‌های مسلح بود
  • بازگشت هزینه بلیت پرواز‌های لغو شده امروز و بامداد فردا 
  • توجه مجلس و دولت به ضروریات دانشگاه فرهنگیان
  • هشدار جدی نسبت به کمبود دارو و سرگردانی مردم
  • پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان زکات فطره توسط مردم چهارمحال و بختیاری
  • وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
  • وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ به سرانجام برسد
  • رشیدی کوچی: فکر می‌کنم دلار تا ۷۰ هزار تومان بالا برود