Web Analytics Made Easy - Statcounter

دمشق-ایرنا- هلال احمر سوریه یک کاروان حاوی مواد غذایی و پزشکی از کمک های بشر دوستانه را به منظور کمک به ساکنان غوطه شرقی در استان ریف دمشق ارسال کرد.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، سازمان هلال احمر سوریه امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این کاروان کمک های انسان دوستانه هلال احمر با همکاری سازمان ملل به منطقه 'نشابیه' در غوطه شرقی ریف دمشق ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کاروان توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر سوریه برای یکهزار و 440 خانواده در منطقه نشابیه و شهرک های اطراف آن ارسال شد.
دولت دمشق با همکاری هلال احمر این کشور و دیگر سازمان های کمک رسان بین المللی فعال در سوریه تلاش های گسترده ای برای ارسال کمک های انسانی به آسیب دیدگان از جنگ تروریستی بویژه شهروندان محاصره شده از سوی گروه های تروریستی انجام داده است.
تروریست ها در بسیاری از مواقع به این کمک ها دستبرد می زنند و یا در مسیر ارسال آن ها سنگ اندازی می کنند.
هلال احمر سوریه 14 روز قبل نیز یک کاروان متشکل از 50 کامیون حاوی مواد غذایی و بهداشتی از کمک های بشر دوستانه را به منظور کمک به مردم ریف جنوبی رقه که به منازل خود بازگشته بودند، ارسال کرده است.
دولت با همکاری سازمان ملل و صلیب سرخ، کار نظارت بر انتقال این کمک ها را بر عهده دارد.
پیشتر نیز کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد و صلیب سرخ جهانی با همکاری هلال احمر سوریه به مناطقی در ادلب، حماه و ریف دمشق ارسال شده بود.
سوریه بیش از 7 سال به دلیل حضورگروههای مسلح و تروریستی همچون داعش و جبهه النصره که از سوی غرب و برخی کشورهای منطقه حمایت می شوند با بحران روبه رو است.
پیشرفت های ارتش سوریه در ماه های اخیر در سرکوب گروههای مسلح و تروریستی و بازپس گیری مناطق اشغالی این کشور حامیان تروریست ها بخصوص آمریکا و متحدان منطقه ای واشنگتن را نگران کرده است.
شبد**خاورم**8005 **1010

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به عشایر در آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رییس جمعیت هلال احمر آباده گفت: طی گزارش‌های متعدد مبنی بر خسارت بارندگی اخیر به عشایر منطقه خسرو شیرین، تیم‌های امدادی با یک دستگاه خودرو پیکاپ به این منطقه اعزام شدند.
علی سعادتمند افزود: نجاتگران هلال احمر این شهرستان، با اعزام به این منطقه اقلام امدادی و غذایی از جمله نایلون پوششی و غذا‌های کنسروی را بین عشایر توزیع کردند.
رییس جمعیت هلال احمر آباده بیان کرد: عشایر خسارت دیده در منطقه خسرو شیرین در این بارندگی  ۳۲ خانوار  هستند.

دیگر خبرها

  • اجساد ۳ جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • امداد رسانی به عشایر در آباده
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • نیروهای هلال احمر یک مفقود شده سیل عنبرآباد را پیدا کردند
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • کمک‌های هلال احمر بدون هیچ چشم‌داشتی بصورت شبانه‌روز انجام می‌شود