Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فيصل مقداد، معاون وزير خارجه سوريه ضمن هشدار درباره توطئه جديد آمريکا ضد سوريه به بهانه حملات شيميايي گفت: تهديد غربي‌ها درباره ادعاي اقدام دولت سوريه در به کارگيري سلاح‌هاي شيميايي، تلاش براي توجيه اقدامات خصمانه آنها عليه سوريه است.
به گزارش خبرگزاري آريا، «هدر نائورت» Heather Nauert سخنگوي وزارت خارجه آمريکا اخيرا دولت سوريه را به استفاده از تسليحات شيميايي متهم کرد و گفته است: واشنگتن «حق اقدام نظامي» عليه سوريه را براي خود محفوظ مي‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به تازگي برخي از رسانه‌ها اعلام کردند تروريست‌هاي جبهه‌النصره دراقدامي ديگر تحت عنوان امدادرساني موسوم به «کلاه سفيدها» در استان ادلب، شمال غرب سوريه، درحال جعل کردن تصاوير و فيلمهايي درخصوص استفاده از سلاح شيميايي توسط سوريه دراين استان هستند.
«فيصل مقداد» معاون وزير خارجه سوريه گفت: آمريکا مي‌خواهد مدت جنگ را در سوريه طولاني کند و عواقب سياستهاي آمريکا غيرقابل جبران است.
«فيصل مقداد» با اشاره به نقش آمريکا و برخي ديگر کشورهاي غربي درحمايت از گروه تروريستي داعش و تلاش براي جلوگيري ازپيشروي ارتش سوريه دراين کشور در برابر تروريست‌ها افزود: هم‌اکنون تبليغاتي باهدف اهانت به دولت سوريه و مقابله با موفقيت‌هاي ارتش اين کشور و نيروهاي هم‌پيمانش برنامه‌ريزي شده است.
معاون وزير خارجه سوريه ضمن تاکيد براينکه واشنگتن با هواپيما هزار تروريست عضو داعش را از رقه و ديرالزور منتقل کرده است از سازمان ملل متحد و جامعه بين‌المللي خواست درباره اقدامات آمريکا که ثبات سوريه را تهديد مي‌کند و هدفش تعرض به حاکميت سوريه است تحقيق کنند. 134/110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی مداخله جویانه به صدور حکم دادگاه بدوی برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:
ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم.

ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد.


دیگر خبرها

  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • بلینکن وارد چین شد
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید