Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع 27 ساله شیاطین سرخ، از شرایط خود در باشگاه و شهر محل اقامتش گفته است.

طرفداری- مارکوس روخو، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد، از قصد خود برای قهرمانی در لیگ برتر همراه با تیمش گفته است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، روخو در پاسخ به سوالی درباره جاه طلبی هایش برای پنج سال آینده گفت:

فکر می کنم طی سالیان آینده باید به فکر این باشم که تا جایی که ممکن است در این باشگاه بمانم تا در یکی از بزرگ ترین باشگاه های دنیا حضور داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده ام از حضور در اینجا خیلی رضایت دارد و من هم از بودن در اینجا خیلی خوشحال هستم. طی چند سال آینده، چالش پیش رو قهرمانی در لیگ برتر است. نمی خواهم انگلیس را بدون قهرمانی در لیگ ترک کنم. شرایط عالی است و من از حضور در اینجا راضی هستم. درست است که در ابتدا شرایط کمی سخت بود ولی همیشه عادت کردن به شهری جدید، در ابتدای امر سخت است. حالا نسبت به این شهر علاقه پیدا کرده ام و دخترانم نیز اینجا خیلی خوشحال هستند. دختر بزرگ من، اکنون در مدرسه تحصیل می کند و بنابراین وقتی به تمرین می آیم و زحمت می کشم و سپس به خانه بر می گردم و می بینم که همسر و دخترانم خوشحال هستند، حس و حال خوبی پیدا می کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر انگلیس: به زودی با نتانیاهو گفتگو خواهم کرد

نخست‌وزیر انگلیس با ادعای این که ایران با پاسخ مشروع خود به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی به دنبال گسترش تنش‌ها در خاورمیانه بود، از تل‌آویو خواست در قبال حمله ایران خویشتن‌داری کند.

به گزارش ایسنا، «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس در میان تلاش‌های جهانی برای جلوگیری از گسترش تنش‌ها در منطقه در پی حمله تلافی‌جویانه ایران به نقاطی در اراضی اشغالی، خواستار خویشتن‌داری رژیم صهیونیستی در مقابل ایران شد.

ایران شامگاه شنبه، در پاسخ به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، طی عملیات «وعده صادق» بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک را به سمت اهدافی در اراضی اشغالی شلیک کرد.

روزنامه گاردین گزارش داد که سوناک در اولین حضور خود در مجلس عوام از زمان حمله ایران به نمایندگان انگلیسی گفت که در حال همکاری با متحدان این کشور برای جلوگیری از هرگونه گسترش تنش‌ها است.

اظهارات سوناک در پی درخواست‌های مشابهی از سوی «جو بایدن» رییس‌جمهور آمریکا و «امانوئل ماکرون» رییس‌جمهور فرانسه و برگزاری جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای بحث درباره گزینه‌های حمله متقابل مطرح می‌شود. جلسه کابینه جنگ بدون رسیدن به تصمیمی مشخص پایان یافت.

سوناک گفت که در تماس با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، مستقیما، خواستار حفظ خونسردی خواهد شد، اگرچه، به گفته منابع مطلع، احتمال ندارد که چنین درخواستی روز دوشنبه انجام شود.

نخست‌وزیر انگلیس به نمایندگان مجلس عوام گفت: به زودی با نخست‌وزیر نتانیاهو گفتگو خواهم کرد تا هم‌بستگی‌مان با اسراییل در مواجهه با این حمله را اعلام کنم و درباره چگونگی جلوگیری از گسترش بیشتر تنش‌ها گفتگو کنیم. تمامی طرفین باید خویشتن‌داری کنند. ما با همکاری با متحدانمان برای ترغیب به حفظ آرامش و تنش‌زدایی ادامه خواهیم داد.

سوناک با خودداری از انتقاد از اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق که پاسخ تلافی‌جویانه مشروع ایران را به همراه داشت، مدعی شد: شامگاه شنبه، ایران به دنبال این بود که خاورمیانه را به بحرانی جدید بکشاند.

او گفت: گستره این حمله و این که مستقیما اسراییل را هدف قرار داده بود، به کلی بی‌سابقه است.

هواپیما‌های جنگنده انگلیس به رژیم صهیونیستی در دفاع در برابر پهپاد‌ها و موشک‌های ایران کمک کرده و چند پهپاد را سرنگون کردند که تعداد آن مشخص نیست. سوناک جزئیات کاملی درباره مشارکت ارتش انگلیس اعلام نکرد، اما گفت که هواپیما‌های ارتش این کشور «جاسوسی اطلاعات و پشتیبانی اکتشافی مهمی برای شرکای خود» ارائه کرد.

سوناک همچنین گفت که با شرکای گروه هفت (آمریکا، کانادا، ژاپن، ایتالیا، انگلیس، فرانسه آلمان) برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران همکاری می‌کند.

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر انگلیس: به زودی با نتانیاهو گفتگو خواهم کرد
  • این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • لیدزیونایتد در اندیشه جذب قرضی کالوین فیلیپس در صورت صعود به لیگ برتر انگلیس
  • روایت کودک فلسطینی از شکنجه‌های صهیونیست‌ها
  • کل آلمان خوشحال از قهرمانی بایر، حتی بایرن! (عکس)
  • لیگ برتر انگلیس؛ تغییر معادلات قهرمانی با شکست لیورپول و آرسنال
  • ضربه سنگین استون‌ویلا به شانس قهرمانی آرسنال
  • کلوپ: زمان می‌خواهم این شکست را هضم کنم
  • پیغام دو ملی پوش به بازیکنان پرسپولیس؛ تیم تان را رها کنید و به اینجا بیایید!