Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@20:25:07 GMT

مجله آنفلوآنزا

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۶۱۸۶

مجله آنفلوآنزا

دانش > پزشکی - همشهری آنلاین:
آنفلوآنزا یک بیماری واگیردار است که با سرفه و عطسه کردن منتشر می‌شود. اما آیا همه چیز به همین جا ختم می‌شود؟

اين مجله براي آشنايي با جوانب گوناگون آنفلوآنزا اين بیماری واگیرداری تهيه شده و به روز مي‌شود. لينك‌هاي زير را باز كنيد و به دانش خود در اين زمينه بيفزائيد:

در همین زمینه: آشنایی با ویروس آنفلوانزای پرندگان H۵N۶ آشنایی با ویروس آنفلوآنزای پرندگان H۷N۹ آشنایی با ویروس آنفلوآنزا H۵N۱ مفاهیم: آنفلوآنزا چیست؟ آشنایی با راه‌های بهبود بیماری آنفلوآنزا چطور از آنفلوآنزا در حین سفر جلوگیری کنیم؟ آشنایی با مراحل پاندمی آنفلوآنزا مفاهیم: آنفلوآنزای خوکی (آنفلوآنزای نوع آ) چیست؟ آشنایی با افرادی که به واکسن آنفلوآنزا آلرژی دارند آشنایی با شیوه‌های کاهش ابتلای کودکان به آنفلوآنزا آشنایی با راه‌های جلوگیری از انتقال بیماری آنفلوآنزا آشنایی با راه‌های پیشگیری از آنفلوآنزا آشنایی با واکسن آنفلوآنزا مفاهیم: آنفلوآنزای پرندگان چیست؟ آشنایی با تسکین علائم آنفلوآنزا در کودکان نکته بهداشتی روز: چه کسانی باید واکسن آنفلوآنزا بزنند؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند

به گزارش "ورزش سه"،  مهدی کریمی که فصل گذشته با گیتی‌پسند قهرمان بلامنازع لیگ فوتسال ایران شد، یک چپ‌پای خوش‌تکنیک و ساکت است که حرف‌هایش را با توپ در زمین می‌زند.

او‌ که در کارنامه ملی‌اش بیش از ۳۰ گل دارد، دومین جام ملت‌هایش را تجربه می‌کند. کریمی در جام ملت‌های کویت سه گل به ثمر رساند و حالا در اولین دیدار مرحله گروهی هم گل اول ایران را با ضربه‌ای غیرقابل مهار از بین دفاع فشرده افغانستان به تور چسباند تا ایران به سوی اولین پیروزی قدم بردارد.

مهدی کریمی که شماره ۱۱ ایران را به تن می‌کند متولد ۱۳۷۵ است و علاوه بر قهرمانی در جام ملت‌ها با اشتیاق کامل چشم به درخشش در جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴ دارد.

دیگر خبرها

  • جانمایی پرنده‌فروشان دربازار پرندگان خلیج فار‌س
  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه به دامداران در خصوص بیماری آنتروتوکسمی (قلوه نرمی)