Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@10:34:35 GMT

هشدار دامپزشکی درباره شیوع تب برفکی

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۶۲۹۱

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دامپزشکی همدان قبل و بعد از بارندگی و سیل احتمالی

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ امیرحسین نقی‌پور گفت: با توجه به هشدار‌های متعدد سازمان هواشناسی در زمینه بارندگی‌های پیش‌رو در استان، برای مصون ماندن سرمایه دامی استان؛ دامداران، مرغداران، زنبورداران و پرورش‌دهندگان آبزیان باید با رعایت الزامات بهداشتی، قرنطینه‌ای و فراهم کردن تمهیدات لازم در زمان وقوع بارندگی و احتمال وقوع سیلاب، آمادگی لازم برای پیشگیری و کاهش خسارات و آسیب‌های احتمالی ناشی از آن را مد نظر قرار دهند.

او گفت: تمام روستائیان، دامداران و عشایر از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها، مناطق مستعد صاعقه و رعدوبرق خودداری کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: پرورش‌دهندگان ماهیان سردآبی و گرم‌آبی، دریچه‌های ورودی و خروجی آب استخر‌ها را کنترل و تدابیر لازم را برای مواقع احتمالی سیلاب و گل‌آلود شدن آب اتخاذ کنند.


نقی پورگفت: زنبورداران نسبت به جمع‌آوری کندو‌ها از دره‌ها، کنار رودخانه‌ها و مناطق پرخطر اقدام کنند و اقدامات لازم را برای تهیه آب و غذا برای زنبور‌ها انجام دهند.

او با تأکید بر این‌که دامداران اخبار و اطلاعات مربوط به سیل را صرفاً از رسانه ملی و سایت‌های خبری معتبر دریافت کنند، گفت: بهره‌برداران و تولیدکنندگان حتما سامانه ارتباط مردمی ۱۵۱۲ دامپزشکی را به خاطر بسپارند.

دیگر خبرها

  • هشدار دامپزشکی ایلام در خصوص شرایط جوی به واحد‌های پرورش دام و طیور
  • هشدار دامپزشکی همدان قبل و بعد از بارندگی و سیل احتمالی
  • هشدار و توصیه‌های دامپزشکی همدان قبل و بعد از بارندگی و سیل احتمالی
  • هشدار دامپزشکی به دامداران خوزستان در پی پیش‌بینی بارندگی شدید
  • احتمال ریزش سنگ از کوه در اردل
  • هشدار به روستا‌های در معرض خطر کوهرنگ
  • هشدار دامپزشکی خوزستان به بهره‌برداران حوزه دام و طیور
  • توصیه به دامداران کاشانی در خصوص شیوع تب برفکی
  • واکسیناسیون بیش از ۳۲ هزار راس دام علیه تب برفکی در مسجد سلیمان
  • پاسخ دامپزشکی کاشان به تلف‌شدن چند دام‌ به‌خاطر تب برفکی