Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:11:00 GMT

شهرستان جم برای نوروز آماده می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۶۳۰۷

شهرستان جم برای نوروز آماده می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  شهرستان جم یکی از خوش آب‌وهواترین نقاط استان بوشهر است که به عنوان نگین سبز استان بوشهر شناخته می‌شود و بسیاری از مردم برای استفاده از آب و هوا و طبیعت زیبای این شهرستان به جم سفر می‌کنند.

به منظور خدمات‌رسانی مناسب به مسافران نوروزی و گردشگرانی که در این ایام به شهرستان جم سفر می‌کنند، بسیج همه امکانات و آمادگی همه دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسانی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جم به خوبی معرفی شود

شهردار جم با اشاره به اهمیت میزبانی از مسافران نوروزی و لزوم آمادگی در این زمینه اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای زیباسازی شهر جم انجام شده است.

صدرالله حیدری گفت: پارک‌های جم نباید صرفا به اسکان مسافران اختصاص یابد چرا که با توجه به ناکافی بودن مراکز رفاهی تفریحی مطلوب در جم، چادر زنی در پارک های اصلی شهر جم، استفاده از پارک ها را دچار اختلال می‌کند.

وی با بیان اینکه با سایر نهادها و دستگاه‌ها برای خدمات رسانی مطلوب همکاری می کنیم گفت: تلاش می کنیم شهر جم را به خوبی معرفی کنیم.

نظارت ویژه بر بازار

 رئیس اداره صنعت معدن شهرستان جم نیز  بیان داشت: تا اول اردیبهشت ۹۷، افزایش نرخ های صنوف خدمات رسان به خصوص خدمات فنی ممنوع است.

سید اکبر حسینی حسینی تصریح کرد: برنامه ریزی برای ارایه خدمات فنی و مکانیکی سیار در شهرستان انجام شده است.

وی بر نظارت ویژه بر فعالیت صنوف تاکید کرد و گفت: برنامه کشیک صنوف مختلف اعلام می شود.

ایجاد ایستگاه‌ها پلیس در جم

فرمانده انتظامی جم در نشست هماهنگی برنامه‌های نوروزی که روز چهارشنبه برگزار شد گفت: ایستگاه‌های پلیس در سطح شهرستان جم دایر می شود.

سرهنگ سید علی مهدیان بیان داشت: گشت های پلیس در سطح شهرستان به صورت شبانه روزی تامین امنیت را به عهده خواهند داشت.

بهسازی مسیرهای مواصلاتی جم

رئیس اداره راهداری جم نیز با اشاره به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته برای بهبود وضعیت راه‌های شهرستان جم برای ایام نوروز بیان داشت: لکه گیری و بهسازی مسیرهای مواصلاتی جم انجام می‌شود.

سامان قلی‌پور تاکید کرد: مسیرهای دسترسی به اماکن تفریحی و فرهنگی بهسازی می‌شود.

وی افزود: پرسنل و امکانات راهداری به صورت شبانه روزی در ایام نوروز ارائه خدمات می‌کنند.

آماده ارائه خدمات درمانی هستیم

 رئیس بیمارستان توحید اظهار داشت: در ایام نوروز حجم مراجعات به بیمارستان جم به دلیل سفرهای نوروزی و گاها کاهش خدمات در برخی بیمارستان‌های مجاور افزایش می یابد که آمادگی لازم برای خدمات رسانی وجود دارد.

فرهاد باقری تصریح کرد: لازم است تدابیر بهداشتی به دلیل حضور مسافران و احتمال انتقال برخی بیماری ها با جدیت در دستور کار قرار گیرد و هم مردم و هم مسافران موارد بهداشتی را با جدیت بیشتر رعایت کنند.

تجهیز مدارس برای اسکان مسافران

رئیس آموزش و پرورش جم نیز از ایجاد شرایط مناسب اسکان خبر داد و بیان داشت: آموزش و پرورش آمادگی لازم برای اسکان فرهنگیان و میهمانان عزیز را در ایام نوروز دارا است.

خلیل نیکخواه افزود : تقاضا داریم شهرداری‌ها همچون گذشته در تجهیز مدارس برای اسکان ما را یاری کنند.

احمد یزدانی رئیس هلال احمر جم اظهار داشت: ایستگاه‌های امدادی و جوانان در ورودی‌های شهر جم و شهرهای ریز و انادستان دایر می‌شود و علاوه بر خدمات امدادی، خدمات رفاهی کودک نیز ارایه می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر آماده باش است

کاووسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

او افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

کاووسی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، تصریح کرد: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • هلال احمر آماده باش است
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی