Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@09:22:58 GMT

حفظ اکثریت یهودی به بهای نقض حقوق بشر!

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۶۳۶۲

حفظ اکثریت یهودی به بهای نقض حقوق بشر!

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فلسطین الان، «آیلت شاکید» وزیر دادگستری اسرائیل با اشاره به لایحه قانون ملی یا دولت - ملت یهودی گفت اسرائیل به‌عنوان کشوری یهودی باید حقوق مدنی و نه برابر را اعمال کند.

لایحه قانون ملی که روز دهم ماه می سال 2017 در شور اول به تصویب رسید، وضعیت اسرائیل را به‌عنوان میهن ملی مردم یهود قانونی می‌کند و بر رسمی بودن زبان عبری و پایتخت بودن اورشلیم تأکید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لایحه هنوز به تصویب نهایی نرسیده است.

شاکید روز دوشنبه طی سخنرانی برای کنگره در مورد یهودیت و دموکراسی، گفت: "اگر چند سال پیش مانعی در مرز مصر ایجاد نمی‌شد اکنون شاهد نوعی از تصرف خزنده از سوی آفریقایی‌ها بودیم."

وی گفت: "باید اکثریت یهودی را حتی به بهای نقض حقوق بشر حفظ کرد." با این حال، وی گفت که حفظ اکثریت یهودی باید تا جایی که ممکن است موازی با دموکراسی باشد.

شاکید مدعی شد دولت نه به دلایل جمعیتی بلکه تنها به دلایل امنیتی از این قانون دفاع می‌کند.

حقوق بشر اسرائیل

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم شدن رژیم صهیونیستی به نسل‌ کشی در غزه در گزارش سازمان ملل

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در سرزمین‌های فلسطینی گزارشی را تهیه کرده است که در آن جنایات نسل‌کشی اسرائیل در نوار غزه مستندسازی شده است.

گزارشگر سازمان ملل با بیان اینکه دلایل منطقی وجود دارد که بگوییم اسرائیل مرتکب جنایات نسل‌کشی زیادی در نوار غزه شده است، تأکید کرد که ماهیت و اندازه حمله اسرائیل به غزه نشان دهنده قصد نابودی فیزیکی فلسطینیان است.

قرار است گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در سرزمین های فلسطین امروز به شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو ارائه شود.

خبرگزاری فرانسه در واکنش به گزارش گزارشگر سازمان ملل متحد به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد: ما هیچ دلیلی نداریم که باور کنیم اسرائیل در حال انجام اقدامات نسل‌کشی در غزه است.

در بیانیه نمایندگی اسرائیل در سازمان ملل در ژنو نیز آمده است که «گزارش گزارشگر سازمان ملل بخشی از کارزار برای تضعیف اسرائیل است».

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • (ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • افزایش جرایم رانندگی و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب شد
  • گزارش گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل درباره نسل‌کشی در غزه
  • متهم شدن رژیم صهیونیستی به نسل‌ کشی در غزه در گزارش سازمان ملل
  • جشن کشتن ایرانی‌ها در اسرائیل!
  • خاخام یهودی: کشته شدن به دست اعراب را به پیوستن ارتش اسرائیل ترجیح می‌دهیم +فیلم به همراه زیرنویس
  • خاخام یهودی: کشته شدن به دست اعراب را به پیوستن به ارتش اسرائیل ترجیح می‌دهیم +فیلم به همراه زیرنویس