Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ایران مدت‌هاست علیه اسرائیل اعلام جنگ کرده است؛ ما نیز هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم تا مانع از تثبیت حضور ایران در سوریه شویم!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه صهیونیستی جروزالم پُست، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در اظهاراتی گفت: ایران از مدت‌ ها قبل به اسرائیل اعلام جنگ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادامه داد: اسرائیل هم هر کاری را که بتواند انجام می‌دهد تا مانع از تثبیت حضور ایران در سوریه شود.

«آویگدور لیبرمن» ادامه داد: مقامات عالی‌ رتبه در تهران می‌ خواهند دولت صهیونیست را محو کنند. آنها تمایل برای محو کردن اسرائیل از صفحه زمین را مخفی نیز نمی‌ کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ضبط شده فرمانده حماس پس از ادعای اسرائیل در مورد ترور مروان عیسی | درخواست مهم محمد الضیف از جهان اسلام

به گزارش همشهری آنلاین، جنبش حماس امروز چهارشنبه پیامی ضبط شده از «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس منتشر کرد.

روزنامه رای الیوم نوشت، محمد الضیف در این پیام مردم اردن، لبنان، مصر، الجزایر، مغرب، پاکستان، مالزی، اندونزی و تمامی نقاط جهان عرب و اسلام را مورد خطاب قرار داد و از آنها خواست تا راهپیمایی برای فلسطین را آغاز کنند و اجازه ندهند محدودیت‌ها، افتخار شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی را از آنها سلب کنند.

این دومین پیام الضیف از زمان بر عهده گرفتن مسئولیت حملات ۷ اکتبر علیه رژیم صهیونیستی است‌؛ ۷ اکتبر، الضیف در پیامی صوتی آغاز عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی موسوم به «طوفان الاقصی» را اعلام کرد.

الضیف این پیام را یک روز پس از ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور «مروان عیسی» ۵۸ ساله، فرمانده القسام در جریان حمله دو هفته پیش در غزه منتشر کرد و از جهان عرب و اسلام خواست با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد کنند.

رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که ده ها هزار تلفات غیرنظامی را که بیشتر آنها کودک و زن هستند، به جای گذاشته است.

کد خبر 840985 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • حمله گسترده جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • پیام ضبط شده فرمانده حماس پس از ادعای اسرائیل در مورد ترور مروان عیسی | درخواست مهم محمد الضیف از جهان اسلام
  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • درخواست حماس از جامعه جهانی برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی
  • اجتماع مردم بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • ادعا‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران در پی تصویب قطعنامه برقراری آتش‌بس در غزه
  • وزیر خارجه: زمان اتخاذ تدابیر تنبیهی علیه اسرائیل رسیده است
  • شهادت ۱۰۷ فلسطینی طی ۲۴ ساعت
  • انتقاد شدید وزیر خارجه اردن از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • طوفان الاقصی / ابراز نگرانی سازمان ملل از افزایش خشونت علیه زنان فلسطینی