Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@22:29:53 GMT

رسمی ؛ خلیل‌زاده قراردادش را تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۶۶۵۶

رسمی ؛ خلیل‌زاده قراردادش را تمدید کرد

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یک روز پس از پیروزی قاطع سرخپوشان در اولین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان و در شرایطی که سرخپوشان در آستانه دومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر است، حمیدرضا گرشاسبی در پایان جلسه ای با شجاع خلیل زاده که چندان هم به طول نینجامید، این خبر خوش را برای هواداران به ارمغان آورد که اولین بازیکن از جمع نفراتی که قرارداد آن ها در پایان این فصل به پایان می رسد ، تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاع خلیل زاده امروز چهارشنبه به همین منظور در باشگاه حضور پیدا کرد. وی در گفتگویی با سایت باشگاه ، وعده کرده بود پرسپولیس را در شرایط بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تنها نخواهد گذاشت و خارج از این دغدغه خواهان ادامه حضور در پرسپولیس است.

مدافع گلزن پرسپولیس لحظاتی بعد پس از پایان جلسه سرپرست باشگاه ، سرمربی و مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ، در حلسه ای با حمیدرضا گرشاسبی حضور یافت و پس از نشستی کوتاه ، توافق برای تمدید قرارداد نهایی شد و قرارداد جدید به امضای دو طرف رسید.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟

به گزارش همشهری آنلاین، فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آنها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدارهای پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است اما فعلا قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

کد خبر 844917 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟
  • سرمربی پرسپولیس این بازیکن را برای فصل بعد می‌خواهد
  • درخواست اوسمار از درویش؛ قرارداد با یاغی فراموش نشود!
  • مهدی ترابی شاگرد اول تمدیدی‌ها در پرسپولیس