Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@19:24:28 GMT

رونمایی از ترکیب رئال مادرید و پاری سن ژرمن

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۶۷۲۰

رونمایی از ترکیب رئال مادرید و پاری سن ژرمن

به گزارش ایلنا، در دیدار  رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میزبان پاری سن ژرمن است. 

 

ترکیب رئال مادرید: ناواس- مارسلو- واران- ناچو- راموس- مودریچ- کاسمیرو- کروس- ایسکو- بنزما- رونالدو

ترکیب پاری سن ژرمن:  آرئولا- کیمپمبه- مارکینیوش- برسیچه- دنی آلوس- وراتی- لوچلسو- رابیو- کاوانی- نیمار- امباپه

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ

آنچلوتی در پایان بازی رفت گفت که اگر تیمش در بازی برگشت نیز مثل بازی رفت بازی کند، شانس صعود دارد. البته آنچلوتی مجبور است که در بازی برگشت، یک تغییر اجباری در ترکیب تیمش داشته باشد. در حقیقت اورلین شوامنی به علت سه کارته شدن و محرومیت، بازی برگشت را از دست می‌دهد. گمانه زنی‌ها در مورد زوج رودیگر در بازی برگشت زیاد بود، اما به نظر می‌رسد که آنچلوتی انتخاب خود را داشته است. در واقع ناچو فرناندز در بازی برگشت قرار است که در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار بگیرد و زوج رودیگر شود.

کاپیتان رئال مادرید در آخرین ماه‌های قراردادش با رئال مادرید به سر می‌برد. ناچو فصل خوبی نداشته و شوامنی در پست غیرتخصصی، جای او را در ترکیب گرفته است. با این وجود این مدافع در بازی رئال مادرید و مایورکا توانست نمایش خوبی داشته باشد تا تردید‌ها رفع شود. ادر میلیتائو دیگر گزینه رئال مادرید است که البته به تازگی بعد از هشت ماه از مصدومیت برگشته و در دو بازی اخیرش فقط پنج دقیقه بازی کرده و دلیلی برای ریسک کردن روی او وجود نخواهد داشت. میلیتائو فعلا می‌تواند تمرکزش را روی ریکاوری برای بازی نیمه نهایی احتمالی (در صورت صعود رئال مادرید) بگذارد. 

رئال مادرید و منچسترسیتی چهارشنبه شب در ورزشگاه اتحاد به مصاف همدیگر می‌روند. به جز حضور ناچو به جای شوامنی، احتمالا رئال مادرید همان ترکیب بازی رفت با حضور لونین، کارواخال، رودیگر، مندی، والورده، کاماوینگا، کروس، بلینگام، رودریگو و وینیسیوس را تکرار خواهد کرد.

منبع: فوتبالی

tags # رئال مادرید سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ
  • حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال