Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - زلاتان به باشگاه لس انجلس گلکسی لینک شده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ESPN، زلاتان اگرچه هنوز درباره آینده اش تصمیم قطعی را نگرفته ولی گفته می شود این ستاره در حال پیداکردن خانه ای در لس انجلس است. گفته می شود لس آنجلس گلکسی در تلاش است تا پیش از شروع فصل جدید لیگ حرفه ای آمریکا، زلاتان را به لس انجلس منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل جدید فوتبال در آمریکا، سوم ماه مارچ آغاز می شود و پنجره نقل و انتقالات در آمریکا نیز از هفته فوریه باز شده است. این در شرایطی است که رایولا اخیراً اعتراف کرده موکلش به حضور در آمریکا می اندیشد.

یک منبع آگاه به این رسانه گفته است که زلاتان هنوز درباره آینده اش تصمیم قطعی نگرفته، ممکن است تا پایان فصل در الدترافورد بماند و شاید حتی یک فصل دیگر هم در منچستریونایتد بماند و حتی در عین حال امکان دارد در اروپا بماند، اما در صورت حضور در لیگ حرفه ای آمریکا، به نظر می آید لس آنجلس گلکسی مقصد وی است. او در مناطق اعیان نشین بل ایر و بورلی هیلز به دنبال یک خانه مناسب است.

زلاتان بعد از بازگشت از مصدومیت هفت ماهه خود، تنها ۱۸۷ دقیقه برای شیاطین سرخ به میدان رفته است و در ژانویه دوباره مصدوم شد ولی اکنون یک هفته ای است که دوباره به تمرینات گروهی بازگشته است.

شاید زلاتان با توجه به حضور یونایتد در لیگ قهرمانان و جام حذفی، تصمیم بگیرد تا پایان فصل در الدترافورد بماند و سپس درباره آینده اش تصمیم قطعی را بگیرد.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون

رسانه‌های ایتالیایی در جدیدترین گزارش‌های خود درباره سردار آزمون مدعی شده‌اند که باشگاه رم به‌شدت از این ستاره ایرانی رضایت دارد. البته این رضایت تنها به بحث فنی مربوط نمی‌شود بلکه کادر فنی جالوروسی نگرش و تعهد آزمون را هم مورد ستایش قرار می‌دهند.

در ماه‌های اخیر باشگاه پایتخت‌نشین ایتالیا تماس‌های خود را با بایرلورکوزن آغاز کرده تا شرایط جذب دائمی سردار آزمون را جویا شود. سردار اکنون به صورت قرضی در رم حضور دارد اما عملکرد خوب او باعث شده که سران باشگاه به فکر دائمی کردن قراردادش باشند.

بر اساس گزارش جدیدی که گاتزتا دلو اسپورت منتشر کرده دنیله ده‌روسی، سرمربی ایتالیایی رم، اولین کسی است که از ماندن سردار آزمون در تیمش استقبال می‌کند. اسطوره و حالا سرمربی رم اعتقاد ویژه‌ای به آزمون دارد و بعد از حضور او روی نیمکت مهاجم ایرانی فرصت بیشتری برای بازی پیدا کرده و عملکردش هم نسبت به دوران ژوزه مورینیو به مراتب بهتر شده است.

با این همه ماندن سردار آزمون در رم به یک موضوع مهم بستگی دارد. در واقع باشگاه رم به شرطی قرارداد ستاره ایرانی خود را دائمی خواهد کرد که بتواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی، رم تنها در صورتی می‌تواند گزینه 12.5 میلیون یورویی را در قرارداد فعلی فعال کند که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد و در نتیجه آزادی مالی بیشتری داشته باشد.

رم در حال حاضر با چهار امتیاز کمتر نسبت به منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و تیم بولونیا در رتبه پنجم جدول سری‌آ قرار گرفته است. البته آن‌ها در لیگ اروپا نیز حضور دارند و با قهرمانی در این تورنمنت نیز می‌توانند جواز حضور در فصل آینده چمپیونزلیگ را کسب کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور