Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@14:22:21 GMT

واکنش به اظهارات ضد ایرانی نیکی هیلی

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۷۱۹۱

واکنش به اظهارات ضد ایرانی نیکی هیلی

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک در واکنش به اظهارات نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است.

نماینده دائم آمریکا در جریان نشست توجیهی شورای امنیت که روز 14 فوریه 2018 برگزار شد، بار دیگر اتهامات بی اساس خود در مورد آنچه وی نقش بی ثبات کننده ایران در سوریه توصیف کرد را تکرار نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه واقعیت‌ها حاکی از تلاش‌های صمیمانه ایران برای تنش زدایی در سوریه است و این دولت امریکا است که مانع هرگونه تلاش در این جهت است.

 نقش آمریکا در گسترش داعش و تروریسم در منطقه غیر قابل انکار است، ماجراجوئی ها و مداخلات غیر قانونی امریکا در کشورهای مختلف منطقه به ویژه عراق، لیبی، سوریه، لبنان و افغانستان منجر به بی ثباتی در این کشورها و پیامدهای مصیبت‌بار در منطقه شده‌اند. اظهارات نماینده آمریکا در این جلسه و ادامه حمایت بی قید و شرط آن از سیاست‌ها و فعالیت‌های غیر قانونی و تجاوزگرانه رژیم اسرائیل تبدیل به منبع اصلی ناامنی و بی ثباتی در خاورمیانه شده است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی


به گزارش تابناک، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود در پاسخ به پرسش دیگری درباره اظهارات اخیر حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود تاکید کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند.

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس