Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد- ایرنا- فرماندار ابرکوه گفت: توفان همراه با گرد و خاک روز چهارشنبه خسارت هایی به بخش های کشاورزی ، دامداری ها ، تاسیسات برقرسانی و مخابرات شهرستان وارد کرد که کارشناسان در حال بررسی زیان وارده هستند.

محمد کاظمی نسب شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرعت توفان 104 کیلومتر بر ساعت در این شهرستان ثبت شد که زیان ناشی از وقوع توفان از سوی ستاد بحران در دست بررسی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام آمادگی ستاد بحران شهرستان، اظهار کرد: وزش توفان همراه با گرد و خاک که از سه شنبه شب در ابرکوه آغاز شد، تا امروز ادامه داشت.
همچنین مسئول تولید گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی ابرکوه با بیان اینکه بادهای موسمی خسارت هایی به بخش کشاورزی شهرستان وارد کرد، گفت: عمده خسارت مربوط به بخش های زراعی ، باغی ، گلخانه ای ، دامداری ها و قنات است.
حسن زارع به خبرنگار ایرنا گفت: میزان خسارت ناشی از وزش توفان توسط کارشناسان بخش کشاورزی با همکاری کشاورزان و دامداران منطقه در دست بررسی است .
همچنین رئیس اداره هواشناسی ابرکوه گفت: سامانه گرد و خاک که از شامگاه سه شنبه از سمت جنوب غرب وارد فضای این شهرستان شده بود تا روز چهارشنبه ادامه داشت.
مجید زارع در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود : بیشترین سرعت وزش باد 104کیلومتر بر ساعت و بیشترین دمای هوای ابرکوه در 24ساعت گذشته 25 درجه سانتیگراد و حداقل دمای هوا 9 درجه سانتیگراد ثبت شد.
وی از افزایش هشت درجه دمای هوا نسبت به روز گذشته در ابرکوه خبر داد و بیان کرد: بارش باران از روز پنجشنبه به صورت پراکنده در مناطق کوهستانی شروع می شود.
زارع میانگین بارندگی سال های گذشته در ابرکوه را 66.8میلی متر ذکر کرد و ادامه داد: این عدد از ابتدای سال زارعی جاری تاکنون تنها به 7.2 میلمتر رسید.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
در اثر وقوع توفان روز چهارشنبه در برخی مناطق استان خسارت هایی به بخش های مختلف وارد شد، تعدادی از جاده های استان بسته شد و چندین فقره تصادف نیز رخ داد.
7540/ 2047/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • پایش معادن شهرستان تفت
  • خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!