Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: علی کریمی در کنفرانس مطبوعاتی قانون را رعایت نکرد و به همین دلیل محروم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، برنامه ریزی سازمان لیگ صدای بعضی از تیم‌های لیگ برتری را درآورد و باشگاه صنعت نفت آبادان که در هفته‌های گذشته نتایج بدی را در لیگ و جام حذفی کسب کرد مسئولان سازمان لیگ را عامل اصلی نتایج بد هفته‌های گذشته خودشان می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در این باره گفت: «باشگاه استقلال بعد از بازی در آبادان مقابل صنعت نفت باید دو سفر انجام می‌داد و از آبادان به تهران و بار دیگر به اصفهان سفر می‌کرد و به همین دلیل استقلالی‌ها یک روز بیشتر استراحت کردند. ضمن اینکه ما برنامه مسابقات لیگ را ابتدای فصل به باشگاه‌ها دادیم و در آن زمان نمی‌دانستیم کدام تیم‌ها به مراحل پایانی جام حذفی صعود می‌کنند.»

وی ادامه داد: «با تمام این تفاسیر باز هم با نظر دو باشگاه صنعت نفت و استقلال زمان بازی جام حذفی آنها را تغییر دادیم و درخواست هر دو باشگاه در سازمان لیگ وجود دارد. به نظر من مسئولان صنعت نفت فرار رو به جلو انجام می‌دهند و به نوعی می‌خواهند باخت‌های خودشان را توجیه کنند.»

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد ماجراهای کارت مربیگری علی کریمی و عدم حضور او در کنفرانس مطبوعاتی بیان کرد: «روز اولی که علی کریمی هدایت سپیدرود را بر عهده گرفت من با او تماس گرفتم و گفتم طبق قانون سازمان لیگ فقط فردی که کارت مربیگری داری می‌تواند در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند اما چون کریمی مسئول فنی تیم بود ما این اجازه را به او دادیم که در کنفرانس‌ها شرکت کند همانطور که قبل از کریمی مربیان دیگری مانند عنایتی، نظرمحمدی و چند مربی دیگر هم در کنفرانس مطبوعاتی شرکت می‌کنند.»

فتاحی افزود: «اما قانون سازمان لیگ می‌گوید مربی نباید در کنفرانس مطبوعاتی دغدغه‌های شخصی خودش را مطرح کند و فقط مجاز است در مورد مسائل فنی صحبت کند. گاهی اوقات مربیان به داوری‌های بازی هم اعتراض دارند اما علی کریمی بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان در کنفرانس بازی همه ارکان فدراسیون را زیرسوال برد که این کارش خلاف آیین نامه سازمان لیگ بود و به همین دلیل او را از حضور در کنفرانس بازی محروم کردیم. علی کریمی در واقع قانون را رعایت نکرد و محروم شد.»

وی در خصوص ادامه برنامه‌های سازمان لیگ در خصوص بازی‌های لیگ و جام حذفی گفت: «در حال حاضر هیچ تغییری در بازی‌های لیگ و جام حذفی نداریم و بازی‌ها طبق برنامه قبلی انجام می‌شود.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی