Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید موفق شد اندوخته خوبی در خانه خود به دست آورد تا کار در بازی برگشت و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسان تر شود. 

طرفداری - از چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی، رئال مادرید از ساعت 23:15 میزبان پاری سن ژرمن بود. 

مشخصات بازی

بنر هواداران رئال مادرید با تم رافائل نادال در ابتدای بازی

تورنمنت: لیگ قهرمانان اروپا، مرحله یک هشتم نهایی

تاریخ: چهارشنبه، 25 بهمن 1396

ساعت: 23:15

استادیوم: سانتیاگو برنابئو

داور: جانلوکا روکی (ایتالیا)

گلزنان: آدرین رابیو (34) برای پاری سن ژرمن

کریستیانو رونالدو (45 و 83)، مارسلو ( برای رئال مادرید

 آمار بازی و ترکیب ابتدایی

آمار اختصاصی طرفداری و جزئیات بیشتر مسابقه را اینجا ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 گزارش بازی

بازی در 15 دقیقه ابتدایی، پایاپای دنبال شد. حملات پاری سن ژرمن خطرناک تر به نظر می رسید و در چند موقعیت، بازیکنان این تیم می توانستند برای دروازه رئال مادرید خطرساز شوند. بازی کمی در 10 دقیقه بعد افت کرد و خطر چندانی روی دروازه ها شاهد نبودیم. در دقیقه 25 رئال مادرید پشت محوطه جریمه در موقعیت عالی صاحب ضربه آزاد شد اما ضربه رونالدو چندان خوب نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 28، بهترین موقعیت بازی تا این لحظه توسط رونالدو از دست رفت. مارسلو با یک پاس استثنایی، رونالدو را تک به تک کرد اما ضربه مهاجم پرتغالی را آرئولا به خوبی برگشت داد. 

در دقیقه 34، پاری سن ژرمن موفق شد به یک گل ارزشمند خارج از خانه دست پیدا کند. ام باپه حرکت زیبایی را از سمت راست آغاز کرد و توپ را روی دروازه رئال مادرید ارسال کرد. ناچو با یک تکل ناقص، توپ را از مقابل نیمار برگشت داد اما رابیو از درون محوطه جریمه با یک ضربه پای راست دروازه را باز کرد. در دقیقه 37، رونالدو روی غفلت مدافعان پاریسی، صاحب یک موقعیت بسیار خوب در محوطه جریمه شد اما ضربه پای چپ او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد، با حرکت و پاس زیبای نیمار، ضربه پای راست کاوانی در یک موقعیت عالی به صورت خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 43 شوت پای چپ خطرناک بنزما، با واکنش عالی آرئولا راهی کرنر شد. رئال مادرید موفق شد در دقیقه 45 گل تساوی را به ثمر برساند. تونی کروس در محوطه جریمه توسط لو سلسو متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. رونالدو پنالتی را گل تبدیل کرد تا بازی در نیمه اول 1-1 به پایان برسد. این صدمین گل رونالدو برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان بود. 

نیمه دوم بازی جذاب آغاز شد. در یک موقعیت بسیار خوب در دقیقه 49، ام باپه می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او از درون محوطه جریمه به زیبایی توسط ناواس مهار شد. در دقیقه 53 ارسال خطرناک دنی آلوز به زیبایی توسط واران دور شد. در دقیقه 54 شوت خطرناک و محکم رابیو توسط سرخیو راموس برگشت داده شد. حملات مهمان خطرناک به نظر می رسید. در دقیقه 61 ارسال زمینی خطرناک ایسکو توسط آرئولا جمع شد تا بنزما نتواند از این موقعیت استفاده کند. ضربه آزاد رونالدو از پشت محوطه جریمه، در دقیقه 65 با برخورد به دیوار دفاعی به کرنر رفت. در دقیقه 73، کرنر پاریسی ها بسیار خطرناک بود و در چند مقطع، مدافعان رئال مادرید مانع ورود توپ به دروازه شدند. 

در دقیقه 76، ارسال برچیچ بسیار خطرناک بود و ام باپه و آلوز در دهانه دروازه نتوانستند به توپ ضربه بزنند تا این موقعیت نیز از دست برود. یک دقیقه بعد در سمت مقابل، ضربه پای راست خطرناک رونالدو با برخورد به مدافعان حریف به کرنر رفت. بازی جذاب دنبال می شد و هر دو تیم شانس های گلزنی داشتند. در دقیقه 80، با پاس وازکز، گرت بیل صاحب موقعیت خوبی شد اما در زاویه بسته ضربه او با دخالت دروازه بان حریف به کرنر رفت. 

تعویض های زیدان جواب داد. در دقیقه 83 رئال مادرید موفق شد به گل دوم و برتری برسد. برچیچ به اشتباه توپ را هنگام دفع، به مودریچ سپرد و در حمله سنگین رئال مادرید، آسنسیو توپ را از سمت چپ به طور زمینی روی دروازه ارسال کرد. آرئولا دفع خوبی نداشت و در ریباند رونالدو موفق شد صد و یکمین گلش را برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان به ثمر برساند. طولی نکشید که رئال مادرید موفق شد توسط مارسلو به گل سوم برسد. باز هم آسنسیو از سمت چپ توپ را به طور زمینی روی دروازه ارسال کرد و مارسلو که خودش حرکت را آغاز کرده بود، با یک ضربه پای چپ دروازه را باز کرد. 

 شرح گل ها

دقیقه 34، آدرین رابیو برای پاری سن ژرمن:  ام باپه حرکت زیبایی را از سمت راست آغاز کرد و توپ را روی دروازه رئال مادرید ارسال کرد. ناچو با یک تکل ناقص، توپ را از مقابل نیمار برگشت داد اما رابیو از درون محوطه جریمه با یک ضربه پای راست دروازه را باز کرد. 

دقیقه 45، رونالدو برای رئال مادرید: تونی کروس در محوطه جریمه توسط لو سلسو متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. رونالدو پنالتی را گل تبدیل کرد.

دقیقه 83، رونالدو برای رئال مادرید:  برچیچ به اشتباه توپ را هنگام دفع، به مودریچ سپرد و در حمله سنگین رئال مادرید، آسنسیو توپ را از سمت چپ به طور زمینی روی دروازه ارسال کرد. آرئولا دفع خوبی نداشت و در ریباند رونالدو موفق شد صد و یکمین گلش را برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان به ثمر برساند.

دقیقه 86، مارسلو برای رئال مادرید:  باز هم آسنسیو از سمت چپ توپ را به طور زمینی روی دروازه ارسال کرد و مارسلو که خودش حرکت را آغاز کرده بود، با یک ضربه پای چپ دروازه را باز کرد. 

 خلاصه بازی

تکمیل می شود...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!

رافا یوسته معتقد است رئال مادرید و بارسلونا در شرایط برابری رقابت نمی‌کنند.

طرفداری | رافا یوستی واکنش تندی به حواشی ال‌کلاسیکو نشان داد.

به گزارش موندو دپورتیوو، روز یک‌شنبه دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد. 

البته این نبرد خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه 28 بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است.

رافلا یوسته، نایب رییس باشگاه بارسلونا پس از جلسه دیشب با خوان لاپورتا (پیرامون ادامه همکاری با ژاوی)، واکنش تندی به حواشی ال کلاسیکو نشان داد و عصبانیت شدید خود را ابراز کرد. یوسته در این‌باره گفت:

از اتفاقاتی که در ال کلاسیکو رخ داد به شدت خشمگین و عصبانی‌ام. بارسلونا و رئال مادرید با قوانین یکسانی بازی نمی‌کنند.

گل لامین یامال در ال کلاسیکو؟ نه من که عصبانی نیستم، من شدیدا خشمگینم! این موضوع رو تا تهش می‌رم دنبالش، به هر کی هم که باید بگم، می‌گم. ما که تو زمین مساوی نیستیم! همه دیدن که توپ رفت تو گل، دیگه از حد گذرونده شده‌است!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است