Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@12:50:56 GMT

ساندویچ بخور و کتاب بخوان!

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۸۸۱۹

ساندویچ بخور و کتاب بخوان!

به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری علم و فناوری از یزد؛ کل مغازه اش سر جمع سی متر نمی شود اما دغدغه اش برای فرهنگ مطالعه از خیلی از متولیان امر بیشتر است. یک مغازه ساندویچی را تصور کنید که وقتی منتظر هستید تا سفارشتان را تحویل بگیرید باید خودتان را با کتاب سر گرم کنید. این را از اعلامیه ای که در مغازه اش نصب شده می توانید بفهمید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

به جای اینکه برای جذب و جلب مشتری اینترنت رایگان فراهم کند، یا در و دیوار مغازه اش را پر کند از شعر ها و متن های بی سر و ته مشتریان را به خواندن کتاب هایی ارجاع می دهد که فراهم کرده.

هر چند شمار کتاب هایش از تعداد انگشتان دست فراتر نمی رود اما معلوم است که هم درد و هم درمان را به خوبی درک کرده، به خاطر همین هم به خاطر مسئولیتی که در قبال جامعه بر دوش خود حس می کند، تلاش کرده خودجوش و آتش به اختیار کاری برای ارتقای فرهنگ جامعه انجام دهد.

حسن پرور در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری از یزد؛ در مورد این ایده گفت: خودم خیلی کتابخوان نیستیم اما اعتقاد دارم کتاب های خوبی داریم که خواندنشان خالی از لطف نیست.

وی بیان داشت: معتقدم هر شخصی جذب یک نوع کتاب می شود، خود من با اینکه در رشته گرافیک تحصیل کردم اما تاریخ را بیش از هر چیز دیگری دوست دارم. مثلاً سینوهه اولین کتابی بود که کامل خواندم، آنقدر جذب این کتاب شدم که  سه دفعه آن را خواندم. بعد از آن هم به قدری جذب تاریخ مصر شده بودم که کتاب کلئوپاترا را هم خواندم.

 

 

وی بیان داشت: حدود یک سالی می شود که کارمان را در این محل آغاز کرده ایم. ابتدا می خواستم برای تبلیغ کارمان وای فای رایگان ارائه بدهم تا مشتری هم جذب شود. اما بعد به فکرم رسید دیدن این که همیشه مردم با تلفن همراه خود سرگرم هستند، ناراحتم می کند. به خاطر همین هم به این فکر افتادم تا متنی بزنم و از مشتریان خودم تقاضا کنند حداقل در مغازه من وقت خود را با خواندن کتاب بگذرانند.

پرور اذعان داشت: البته هنوز هم خیلی زیاد کتاب ها را نمی خوانند. بارها شده به مشتریانی که موبایل دستشان بود گفتم لطفاً چند دقیقه ای تلفن همراه خود را کنار بگذارید و کتاب بخوانید با این شیوه سعی کردم مشتریانم کتاب خوان شوند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی

مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی با خوانش دو سویه هشت مقطع مهم تاریخ ایران، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

مراسم رونمایی از کت مراسم رونمایی

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • کاسبی کپسولی
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • اگر سر نترس دارید این کسب و کار پرسود است
  • نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد | روزی روزگاری ۲۱ مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند