Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@15:37:22 GMT

کشف بیش از ۷۰۰ ثوب لباس قاچاق در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۹۴۸۹

کشف بیش از ۷۰۰ ثوب لباس قاچاق در قزوین

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمود احمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌ها در آزادراه قزوین- زنجان به یک خودروی عبوری مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۷۴۰ ثوب انواع لباس زنانه قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی افزود: پرونده متهم در شعبه هفتم رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین بررسی که علاوه بر ضبط کالای کشف شده، وی به پرداخت ۳۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/

جریمه نقدی عامل قاچاق کالا در قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی و آگاهی شهرستان به همراه کارشناس اداره تعزیرات در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لاستیک‌های خارجی در انبار منزلی واقع در یکی از شهرک‌های شهرستان، موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع در محل حضور و در بررسی‌های صورت‌گرفته ۵۰۰ حلقه انواع لاستیک خارجی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ارزش لاستیک‌های احتکاری توسط کارشناسان مربوطه ۸۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده برای رسیدگی قانونی به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

کد خبر 6081818

دیگر خبرها

  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه