Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرتیپ دوم پاسدار عزت‌الله جعفری مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت:همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکرهای مطهر 11 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان آذربایجان شرقی تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

وی درباره استقبال از پیکر‌های مطهر این شهیدان گمنام والامقام گفت: پیکر‌های مطهر این شهدای گرانقدر روز شنبه 28 بهمن ماه ساعت 11:30 در فرودگاه شهید مدنی (ره) تبریز (سالن حجاج) مورد استقبال مسئولان استانی و امت شهیدپرور و ولایتمدار تبریز قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جعفری افزود: مراسم تشییع این شهدای گرانقدر روز دوشنبه 30 بهمن ماه راس ساعت 10 صبح از میدان شهدا به طرف میدان ساعت تبریز برگزار و پس از تشییع به محل‌های پیش‌بینی شده در شهرستان‌های استان منتقل خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی با اشاره به محل‌های تدفین شهدای عظیم الشان دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: از مجموع 11 شهید گمنام حاضر در استان، 2 شهید در دانشگاه فنی و حرفه‌ای تبریز، 2 شهید در محله قراملک تبریز، 3 شهید در شهرستان اسکو، 2 شهید در شهرستان هوراند و 2 شهید در شهر کشکسرای مرند، آرام و قرار خواهند یافت.

 

انتهای پیام/ش

پیکر مطهر ۱۱ شهید گمنام در آذربایجان شرقی تشیع می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی

بازی رده بندی و پایانی لیگ والیبال نوجوانان آذربایجان شرقی در سالن اقدمی تبریز برگزار شد.

در بازی رده بندی تیم هدف در دو ست متوالی برابرتیم افشانی به برتری رسید.

در دیدار نهایی مسابقات هم تیم والیبال نیکان تبریز در یک بازی فشرده و هیجان انگیز با نتیجه دو بر یک برابر تیم هیات والیبال میانه به پیروزی رسیده و به مقام قهرمانی دست یافت. تیم هیات والیبال میانه نایب قهرمان شد و تیم هدف به عنوان سومی دست یافت.

مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی با حضور ۱۶ تیم دو ۴ گروه ۴ تیم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد