Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهار محال و بختیاری گفت: فراخوان جشنواره قرآن و عترت مهرماه سال جاری برای اولین بار در شورای هماهنگی و توسعه فعالیت‌های قرآنی اعلام شد.
وی برگزاری هفته قرآن و عترت را یکی از برنامه‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح کشور دانست و اظهار کرد: برای روز پنجشنبه ، همزمان با سومین روز از این هفته ، برنامه های شاخصی در نظر گرفته شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارگران بابیان اینکه ایجاد فضای قرآنی در سطح استان و شناسایی استعدادهای قرآنی از شاخص‌ترین اهداف هفته قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری است ادامه داد: برگزاری کارگاه نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع قرآنی در محل کانون پرورش کودکان و نوجوانان و مسابقات کتابخوانی قرآنی اداره کل کتابخانه های عمومی استان از کتاب 5 مقاله استاد مطهری از برنامه های است که روز پنجشنبه همزمان با سومین روز از هفته قرآن و عترت در استان اجرا می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اهمیت برگزاری محافل قرآنی در ترویج فرهنگ اسلامی بیان کرد: درروز پنجشنبه و سومین روز از هفته قرآن و عترت3 محفل انس با قرآن ، در مسجد محمد رسول اله (ص) کوهرنگ ، مسجد قمر بنی هاشم فرادنبه و مسجد جامع فارسان برگزار می شود.
وی ادامه داد: اجرای نمایش آنسوی رویا در سالن مهر میر آباد غربی، میدان ابوریحان و برگزاری تعزیه در محل امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون را از دیگر برنامه های این روز است.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محسن رضایی از برگزاری نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در ادارات تبلیغات اسلامی یاسوج و کهگیلویه فردا، ۱۴ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۸ همزمان با سراسر کشور خبر داد. وی افزود: این آزمون با حضور ۱۶۷ نفر از بانوان و آقایان در رده‌های سنی در بخش‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل با هدف ترویج فرهنگ قرآن کریم و با حضور علی‌اکبر ظفرآبادی، داور و پیشکسوت قرآنی کشور برگزار می شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: مرحله دوم این دوره از آزمون به‌صورت شفاهی در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود. رضایی گفت: مدرک حفظ ۱۰ جزء معادل دیپلم، حفظ ۲۰ جزء معادل فوق دیپلم و حفظ کل معادل لیسانس محسوب می‌شود و امتیاز ویژه‌ای در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی دارد. رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق درگاه https://bpms.telavat.ir دریافت کنند، گفت: برای ورود به صحفه مربوط به مشاهده و دریافت کارت باید شماره ملی داوطلب وارد شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من