Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم هندبال شهید چمران لارستان در روز نخست مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا به مصاف تیم عراق می‌رود. ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، تیم شهید چمران لارستان که به نمایندگی از ایران در دومین دوره مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا شرکت کرده است در نخستین دیدار خود بعد از ظهر امروز به مصاف تیم عراق می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات با حضور 6 تیم از ایران، عراق، اردن، لبنان، قطر و سوریه به میزبانی کشور اردن از روز پنجشنبه 26 بهمن‌ماه تا روز چهارشنبه 2 اسفندماه برگزار می‌شود.

در دیگر دیدارهای روز نخست مسابقات تیم هندبال اردن به مصاف تیم لبنان می‌رود و تیم قطر نیز مقابل تیم سوریه به میدان می‌رود.

تیم هندبال شهید چمران لارستان روز جمعه 27 بهمن‌ماه مقابل لبنان به میدان می‌رود، روز یک‌شنبه 29 بهمن‌ماه به مصاف قطر می‌رود. روز دوشنبه 30 بهمن‌ماه مقابل تیم میزبان یعنی اردن به میدان می‌رود. روز چهارشنبه 2 اسفندماه نیز مقابل تیم سوریه بازی می‌کند.

انتهای پیام/ش

R41382/P1377/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی

مرکز اراک؛ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم آلومینیوم اراک میهمان چادرملو اردکان است.

در دیگر دیدار‌های این مرحله، تراکتور تبریز و مس رفسنجان با هم مسابقه می‌دهند، دو تیم لیگ برتری گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و سپاهان اصفهان نیز میزبان ملوان بندر انزلی است.

چادرملو اردکان به دلیل برگزاری دو مسابقه بیرون از خانه در مراحل گذشته، در یک چهارم نهایی میزبان آلومینیوم اراک شد.

پس از این مرحله در نیمه نهایی برنده مسابقه آلومینیوم، چادرملو با پیروز دیدار تراکتور و مس مسابقه می‌دهند و برنده مسابقات گروه C و D نیز برابر هم قرار می‌گیرند.

دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

مسابقات مرحله نیمه نهایی پس از فیفا دی در روز‌های ۲۴ یا ۲۵ خرداد و دیدار نهایی هم در یکی از روز‌های ۳۰ یا ۳۱ خرداد انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!