Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین یادواره شهدای روحانی استان هرمزگان با حضور علمای شیعه و اهل تسنن و مسئولین کشوری و استانی در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بندرعباس به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای روحانی این استان و تکریم از خانواده معظم شهدای عالی مرتبه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ چهارمین یادواره شهدای روحانی استان هرمزگان با حضور علمای شیعه و اهل تسنن و مسئولین کشوری و استانی در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بندرعباس به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای روحانی این  استان  و تکریم از خانواده معظم شهدای عالی مرتبه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قشر روحانیت هفت برابر سایر اقشار شهید تقدیم انقلاب کرده است

حجت الاسلام عبدالرضارستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان دراین مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی توانست هسته های مقاومت را در دنیا پایه گذاری کند و نوید آمدن فرزند حضرت زهرا(س) را به گوش همه جهانیان برساند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه روحانیت همواره سنگربان دین بوده است، تصریح کرد: روحانیت در همه عرصه ها حضوری پیشتاز داشته و دادن شهدای بسیار در این قشر اثبات کننده این ادعاست که روحانیت هر چه بر زبان آورده خود زودتر به آن عمل کرده است.
رستگار عنوان کرد: در طول انقلاب استان هرمزگان ۷۵ روحانی داشته که همه آنها در جبهه ها حضور یافته اند و حوزه علمیه از این سبب تعطیل شده و خود رییس حوزه نیز راهی جبهه می شود و از این تعداد ۳۱ نفر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و چند تن از روحانیون نیز جانباز شدند.

وی خاطر نشان کرد: قشر روحانیت هفت برابر سایر اقشار شهید تقدیم انقلاب کرده و آمار شهدای روحانی استان هرمزگان در کشور استثنایی است و این باعث افتخار ما و خانواده های عزیز این شهداست.


مردم ولایتمدار ایران 22 بهمن تماشایی ساختند

حجت الاسلام والمسلمین رضایی، نماینده طلاب در سپاه پاسداران در این مراسم اظهار کرد: شهدا برترین راه را انتخاب کردند و تصمیم گرفتند پیرو اهل بیت باشند.

نماینده طلاب در سپاه پاسداران تصریح کرد: انقلاب و دفاع مقدس ما آیینه تمام نمای عاشورا بود، شهیدان از عاشورا درس گرفتند که با امام باشند و با امام بمانند همه شهدا این چنین بودند رفتند تا انقلاب و اسلام و خطشان بماند.

رضایی بیان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی امسال ۲۲ بهمنی تماشایی ساختند و با غرور وصلابت و به لطف خون شهدا وارد ۳۹ امین سال پیروزی انقلاب شدیم.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا با تقدیم کردن فرزندانشان با حضرت زهرا(س)  معامله کردند، خاطر نشان کرد: در طول تاریخ بسیاری بودند که با امامشان بیعت کردند اما بر سر بیعتشان باقی نماندند اما پیروان امام حسین تا پای جانشان ماندند و رشادتشان را به رخ دشمن کشیدند.

روحانیت موظف به افشای حقاق دینی است

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری، کارشناس مذهبی  در این مراسم اظهار کرد :هرکس مقام شهدا را بفهمد و بداند روزی خوردن نزد خداوند چیست به ثروت انسان ها و قدرت و شهرت آن ها حسد نمی ورزد و می داند حسرت واقعی را باید به جایگاه رفیع شهدا داشته باشد.

این کارشناس مذهبی گفت: سه ملاک اصلی فضیلت که در قرآن بیان شده مودت، رعایت تقوا و جهاد است؛ شهدای روحانیت هر سه ملاک فضیلت را دارا هستند.

ماندگاری با اشاره به اینکه روحانیت موظف به افشا  حقایق دینی است، گفت: شهدای روحانیت هم معرفت و تقوا و هم مجاهدت را یک جا دارند و مسئولان باید مزه خدمت را بچشند اگر این را بچشند دیگر دست از خدمت بر نمی دارند.

وی خاطر نشان کرد: ما اگر بتوانیم حقایق دین را به مردم بچشانیم دشمن نمی تواند آنها را از راه حق منحرف کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه کشف پیکر شهدای دفاع مقدس توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر این شهدای در مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، فکه، مهران، خرمشهر و شرهانی و شرق دجله، جزیره مجنون کشف شد.

پس از کشف پیکر شهدا، مراحل شناسایی این پیکرها توسط تیم‌های مرتبط انجام گرفت که هویت برخی از شهدا از طریق آزمایش دی‌ان ای و برخی از طریق کارت شناسایی، پلاک و دیگر مدارکی که همراه شهید بوده، مشخص شده است.

اسامی و تصاویر این شهدای تازه تفحص شده در ادامه می‌آید.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • پایه‌های رژیم صهیونیستی در حال سست شدن است/روشنفکران دنیا تحمل جنایات اسرائیل را ندارند
  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز