Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش وجوانان خلخال از برگزاری ششمین دوره جشنواره خانوادگی ورزشهای زمستانی در شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، سید ناصر میرمرسلی صبح امروز در  گفتگو با ازناو،گفت: ششمین دوره جشنواره خانوادگی ورزشهای زمستانی خلخال، 4 اسفند ماه در منطقه اندبیل" بیلدیر بولاغی" برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شعار برگزاری این جشنواره را  را " ورزش آری، اعتیاد هرگز " عنوان و گفت: در این جشنواره در کنار حضور مردم و برنامه های مختلف فرهنگی واجتماعی و ورزشی، حاضرین  در رشته های ساخت تندیس های برفی، اسکی، کوهپیمایی، تیراندازی و پرواز بادبادک به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال ساعت شروع جشنواره خانوادگی ورزشهای زمستانی خلخال را 9:30 دقیقه صبح جمعه 4 اسفند اعلام و گفت: تفرجگاه اندبیل از مرکز شهر خلخال 6 کیلومتر فاصله داشته و باعبور از روستای اندبیل دسترسی به این مکان در کمترین زمان برای همه مردم شهرستان خلخال و مهمانان از استان های همجوار فراهم است.

وی با قدردانی از تلاش های فرماندار شهرستان خلخال در تخصیص اعتبارات ویژه در سال 1397 به اداره ورزش و جوانان و نگاه شایسته به امر ورزش این شهرستان گفت: یک هدف عمده از برگزاری این جشنواره معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان خلخال به مردم است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه