Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@02:55:17 GMT

درگيري مرگبار به خاطر پيامك‌هاي غير اخلاقي

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۹۹۳۸

پسر افغان وقتي فهميد يكي از هموطنانش براي خواهرش در افغانستان پيامك‌هاي غير‌اخلاقي مي‌فرستد تصميم گرفت او را گوشمالي دهد، اما خودش به قتل رسيد.

به گزارش جوان، ساعت 2‌بامداد ديروز قاضي مرادي، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري‌146 حكيميه از قتل پسر جوان افغاني با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيم جنايي در بيمارستاني در شرق تهران با جسد پسر 18‌ساله‌اي به نام لطيف روبه‌رو شدند كه با ضربه جسم نوك تيزي به قلبش به كام مرگ رفته بود.

بررسي‌ها حكايت از اين داشت ساعت‌12 نيمه‌شب درگيري خونين بين‌12‌پسر جوان افغان در ساختمان در حال ساختي حوالي خيابان استخر رخ داده‌است كه در جريان آن يك‌نفر به قتل رسيده است و پنج‌نفر هم به شدت زخمي شده‌اند.

همچنين مشخص شد قاتل كه پسر جواني به نام رحيم است در اين حادثه به شدت زخمي و تحت درمان قرار دارد.

همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه صبح ديروز پنج‌نفر از اعضاي درگيري خونين براي تحقيقات به دادسراي امور جنايي تهران منتقل شدند.

يكي از متهمان در شرح حادثه گفت: من و مقتول با هم دوست صميمي بوديم. مدتي قبل لطيف به من گفت كه رحيم براي خواهرش كه در افغانستان زندگي مي‌كند پيامك‌هاي غير‌اخلاقي مي‌فرستد.

لطيف گفت: كه چند بار به رحيم هشدار داده بودم كه مزاحم خواهرم نشود، اما فايده‌اي نداشت و او هر روز براي خواهرم پيامك مي‌فرستاد. شب حادثه لطيف تصميم گرفت از رحيم زهر چشم بگيرد كه من و چند نفر از دوستانم تصميم گرفتيم در اين درگيري كمك لطيف كنیم. ما همگي به محل زندگي رحيم كه نگهبان ساختمان در حال ساختي بود، رفتيم‌.

در ساختمان بسته بود به همين دليل از روي ديوار وارد ساختمان شديم. لطيف در همان ابتدا شروع به شكستن شيشه‌هاي اتاقك نگهباني كرد كه رحيم همراه چند نفر از دوستانش از اتاقك نگهباني‌اش بيرون آمد. همه با هم درگير شديم و در حال زد و خورد بوديم كه ناگهان رحيم تكه‌اي شيشه شكسته برداشت و ضربه‌اي به قلب لطيف زد‌.

درگيري ما ادامه پيدا كرد تا جايي كه رحيم و تعدادي از دو طرف درگيري به شدت زخمي شدند. وي ادامه داد: پس از اين ما لطيف را به بيمارستان رسانديم، اما ساعتي بعد به خاطر خونريزي شديد فوت كرد و طرف مقابل هم رحيم را كه به شدت زخمي شده بود به بيمارستان منتقل كردند.

همزمان با ادامه تحقيقات متهمان براي بازجويي‌هاي فني در اختيار كارآگاهان جنايي قرار گرفتند.

قاضي مرادي همچنين دستور داد قاتل و افراد زخمي در بيمارستان تحت نظر باشند تا پس از بهبودي در تحقيقات تخصصي زواياي پنهان اين حادثه برملا شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد

فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به غرق شدن دو جوان ۳۳ و ۳۴ ساله در رودخانه نازلوچای این شهرستان و پیدا شدن جسد یک نفر از غرق‌شدگان گفت: جست‌وجوها در سومین روز پس از حادثه برای یافتن پیکر فرد دوم ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علیرغم پیدا شدن پیکر یکی از غرق‌شدگان حادثه نازلوچای تلاش برای پیدا کردن نفر دیگر در حال جریان است. ️

وی ر افزود: روز جمعه مورخه هفتم اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ طی گزارش مردمی مبنی بر غرق شدن دو نفر در رودخانه نازلو چای ارومیه (دو جوان ۳۳ ساله و ۳۴ ساله) نیروهای امدادی متشکل از ۳ تیم هلال‌احمر و ۲ تیم آتش‌نشانی با همراهی مدیریت بحران فرمانداری و نیروی انتظامی و مردم محلی ساعت ۱۶:۳۰ در محل حادثه حاضر و عملیات جست‌وجو و نجات را آغاز کردند.

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: این دو فرد از محدوده روستای تپیک بخش نازلو وارد رودخانه نازلوچای شده بودند تا از مسیر حرکت آب به روستای طمطمان و قلعه اسماعیل آقا در آن طرف رودخانه عبور کنند که در این مسیر گرفتار جریان شدید رودخانه شده و پس از طی مسافتی غرق می‌شوند.

عماری ادامه داد: نیروهای امدادی روز جمعه پس از ۳ ساعت جست‌وجو در ساعت ۱۹:۰۰ جسد مغروق اولی را کمی پایین‌تر از محل ورود به رودخانه پیدا کرده و به عوامل انتظامی تحویل می‌دهند و عملیات نجات از روز جمعه شروع و به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و ادامه دارد.

و️ی عنوان کرد: امروز در سومین روز از اجرای عملیات جست‌وجو با حضور تمامی اکیپ‌های مذکور همانند ۲ روز قبل از ساعات اولیه صبح با حضور بخشدار نازلو و مدیریت بحران فرمانداری در محل حادثه و رودخانه، اقدام به بررسی و جست‌وجوی میدانی و دشتی شده ولی تاکنون موفق به کشف جسد مغروق نشده و عملیات تا پیدا شدن پیکر وی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 748872

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک