Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@07:01:40 GMT

اختراع دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان به ثبت رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۱۰۳۲۷

اختراع دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان به ثبت رسید

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان از ثبت اختراع این واحد از سوی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  زرقان ما ؛ دکتر محمد جواد مختاری اظهار کرد: این اختراع به مالکیت دکتر محسن منقسم جهرمی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد زرقان بامیزان 50 درصد و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان به میزان 50 درصد با عنوان دستگاه تعیین نفوذ پذیری خاک با قابلیت تزریق دوغاب در مرکز مالکیت های معنوی اداره ثبت اختراعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به شماره 018248 / الف / 89 و طبقه بندی بین المللی شماره 08/G01N به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری افزود: عضو هیات علمی گروه مهندسی عمران واحد در کارنامه علمی خود برگزیده جشنواره خوارزمی نیز شده است.

وی با قدردانی از کوشش های بی دریغ باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد، این موفقیت را گامی مفید و موثر در راستای اعتلای رشدمطالعات و تحقیقات کاربردی در جامعه علمی دانست و ابراز امیدواری کرد که این واحد دانشگاهی با توجه به قابلیت‌های اعضای هیات علمی و ارزش‌گذاری بر تولید علمی آنان، بتواند در آینده نزدیک به شایستگی عالی نایل شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش همکاری‌های علمی ایران و افغانستان

یک تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان دانشگاه اسلامی بین المللی افغان و دانشگاه علم و صنعت جمهوری اسلامی ایران در بخش های آموزشی، تحقیقاتی و تکنولوژیکی(فناوری) امضا شده است.

وزارت تحصیلات عالی با انتشار خبری در این مورد نوشته است: هدف از این تفاهم نامه که به ابتکار دانشکده مهندسی دانشگاه اسلامی بین المللی افغان امضا گردید، همکاری دوجانبه میان این دو دانشگاه در بخش های آموزشی، تحقیقاتی و تکنولوژیکی(فناوری) می باشد.

وی افزود: بر مبنای مواد این تفاهم‌نامه، این همکاری ها در خصوص تحقیقات مشترک مهندسی، تبادله اطلاعات علمی، اعزام استادان، اعزام دانشجویان، دوره‌های کلاس‌های  آموزشی کوتاه مدت، تدویر سمینارها و کنفرانس های علمی، مهیاسازی فرصت های مطالعاتی و دسترسی به لابراتوارهای تحقیقاتی انجنیری انجام خواهد یافت.

این درحالیست که به تازگی در دیدار رایزن فرهنگی ایران در افغانستان و رئیس دانشکده زبان و ادبیات فارسی دانشگاه پروان اعلام شد در آینده نزدیک تفاهم‌نامه همکاری در بخش‌های علمی، فرهنگی و تحقیقی بین دانشگاه پروان و دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد و اتاق ایران‌شناسی در دانشگاه پروان نیز ایجاد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی
  • برپایی نمایشگاه «آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • برپایی نمایشگاه«آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • افزایش همکاری‌های علمی ایران و افغانستان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری و دانشگاه‌های رفسنجان
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش‌آموزی آملی تجلیل شدند
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش آموزی آملی تجلیل شدند