Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@00:44:21 GMT

اختراع دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان به ثبت رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۱۰۳۲۷

اختراع دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان به ثبت رسید

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان از ثبت اختراع این واحد از سوی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  زرقان ما ؛ دکتر محمد جواد مختاری اظهار کرد: این اختراع به مالکیت دکتر محسن منقسم جهرمی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد زرقان بامیزان 50 درصد و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان به میزان 50 درصد با عنوان دستگاه تعیین نفوذ پذیری خاک با قابلیت تزریق دوغاب در مرکز مالکیت های معنوی اداره ثبت اختراعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به شماره 018248 / الف / 89 و طبقه بندی بین المللی شماره 08/G01N به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری افزود: عضو هیات علمی گروه مهندسی عمران واحد در کارنامه علمی خود برگزیده جشنواره خوارزمی نیز شده است.

وی با قدردانی از کوشش های بی دریغ باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد، این موفقیت را گامی مفید و موثر در راستای اعتلای رشدمطالعات و تحقیقات کاربردی در جامعه علمی دانست و ابراز امیدواری کرد که این واحد دانشگاهی با توجه به قابلیت‌های اعضای هیات علمی و ارزش‌گذاری بر تولید علمی آنان، بتواند در آینده نزدیک به شایستگی عالی نایل شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا

رضا شعبان‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که نخستین  رویداد صدرا با حضور بیش از ۵۰ شرکت فعال در صنعت و جامعه از ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا، هدف از اجرای رویداد صدرا را مهیا کردن شرایط اشتغال و ارتقای آمادگی به دانشجویان و ایجاد پیوند میان دانشگاه، صنعت و جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس