Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین کنفرانس ملی نانو ساختارها، علوم و مهندسی نانو در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با حضور استادان و صاحب نظران از دانشگاه‌های کشور برگزار شد.

عضو هیات علمی واحد کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد:‌ «هدف کنفرانس ملی نانوساختارها ایجاد محیطی برای تبادل علمی و ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دکتر معصومه فیروزی افزود: «این کنفرانس با هدف گسترش فناوری نانو و فراهم کردن بستر لازم برای همکاری بیشتر بین محققان، پژوهشگران و صاحبان صنایع از طریق ایجاد محیطی برای تبادل علمی و ارائه آخرین یافته های پژوهشی برنامه ریزی شده است.»

وی خاطرنشان کرد: «از دیگر اهداف این کنفرانس ملی، ارائه کارگاه‌های آموزشی، آشنایی با مفاهمیم مالکیت فکری و ثبت اختراع بین اللملی (پتنت) است.»

دبیر علمی این کنفرانس از جمله امتیازات این همایش را، اخذ مجوز ISC، اخذ مجوز چاپ مقالات برتر در سه مجله علمی پژوهشی ذکر کرد.

فیروزی خاطرنشان کرد: «حدود دویست مقاله از پنجاه دانشگاه کشور به این کنفرانس ارسال که یکصدو پنجاه مقاله پذیرش و نهایی شد.

در این کنفرانس دکتر علیمراد رشیدی عضو هیات علمی و مسئول مرکز تحقیقات نانو تکنولوژی پژوهشگاه نفت و دکتر کیخسو خجیر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی چالوس بعنوان مدعو در زمینه نانو سخنرانی کردند.

در پایان این کنفرانس مقاله بهروز آذین پور با عنوان: شبیه سازی فرایند بهبود تولید از مخازن نفت سنگین با استفاده از تزریق نانو ذرات از دانشگاه صنعتی شریف بعنوان مقاله برتر و مقاله اعظم جعفری بعنوان مقاله دوم برتر و مقاله داود فیروزی از دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان مقاله سوم برتر از سوی هیات داوران پذیرفته شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟

محمدعلی زلفی‌گل در این حکم خطاب به داود یونسیان تاکید کرده است: انتظار می‌رود با اتکا به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبرد‌های اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار گروهی و در نهایت اجرای تمام محور‌های سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

داوود یونسیان (زاده تهران _ ۱۳۵۵) دارای دکترای مهندسی مکانیک، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت با مرتبه استادی است. وی دارای بیش از ۲۰۰ مقاله علمی، پژوهشی بین‌المللی و چهار عنوان کتاب تالیفی است. همچنین پژوهشگر نمونه دانشگاه علم و صنعت در سال‌های متمادی، استاد نمونه کشوری در سال ۱۴۰۱، دانشجوی نمونه کشور در مقطع دکتری در سال ۱۳۸۴ و عنوان دانشمند برجسته جوان فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۳ را کسب کرده است.

معاون پژوهش و فناوری و ریاست دانشکده‌های مهندسی راه آهن و فناوری‌های نوین از جمله سوابق اجرایی یونسیان است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر منصور انبیا رییس پیشین دانشگاه علم و صنعت ایران در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دکتر منصور انبیا (متولد ۱۳۳۷ در تهران)، عضو هیأت علمی و استاد شیمی تجزیه دانشگاه علم و صنعت ایران است که معاون طرح و توسعه دانشگاه علم و صنعت، رییس پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران؛ سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران از مهرماه ۱۴۰۰ به سمت سرپرستی دانشگاه علم و صنعت منصوب شده بود.

منبع: ایرنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • با یک آپارتاید علمی از سوی کشور‌های غربی مواجه هستیم
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • زلفی گل: دانشگاه هیچ کسی را بیخود اخراج نمی‌کند
  • برگزاری کنفرانس هوش مصنوعی در بوشهر+ تصویر
  • پذیرش ۲۸۳ مقاله در اولین کنفرانس ملی مهارت
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • برگزاری اولین کنفرانس دوسالانه بین المللی هوش مصنوعی و علوم داده