Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@16:39:56 GMT

دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش در شهرستان خلیل آباد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۱۰۴۹۶

دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش در شهرستان خلیل آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد از دستگیری سه نفر اراذل و اوباش در یک مأموریت پلیس خبر داد و گفت: پلیس با جدیت در راستای تامین امنیت و آرامش شهروندان تلاش می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، در تشریح این خبر اظهار داشت: طی تماس تلفنی شهروندان با مرکز 110 مبنی بر پرتاب سنگ و نارنجک دستی به سمت خودروهای عبوری توسط افراد ناشناس در محور خلیل آباد به کاشمر حوالی روستای دهنو اکیپی از مأموران کلانتری مرکز به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: با حضور مأموران در محل سه نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در محل شناسایی که به محض دیدن مأموران با موتورسیکلت از محل متواری و داخل طویله ای در باغات اطراف مخفی شدند.

 

فرمانده انتظامی خلیل آباد تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی و اعزام نیروهای کمکی به محل با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی متهمین در محل دستگیر و به مقر انتظامی دلالت شدند.

 

وی با اشاره به اینکه در این خصوص از متهمین دو عدد چاقوی ضامن دار، یک عدد قمه و آلات و ادوات شرب و خمر از آنان کشف شد، اذعان کرد: پرونده ای در این خصوص برای متهمین تشکیل و به مقامات قضایی معرفی شدند.

 

غلامی همچنین در پایان عنوان کرد: پلیس با جدیت و تلاش شبانه روزی امنیت و آرامش شهروندان را تأمین و حفظ کرده و ادامه این روند در دستور کار پلیس می باشد. 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: شش عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نجفعلی بارانی بیرانوند اظهار کرد: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 747240

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر