Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@15:03:57 GMT

دستگیری 3 نفر ارازل و اوباش در شهرستان خلیل آباد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۱۰۷۹۲

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد از دستگیری 3 نفر ارازل و اوباش در یک ماموریت پلیس خبر داد.

" سرهنگ دوم ولی اله غلامی " فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد در تشریح این خبر گفت : طی تماس تلفنی شهروندان با مرکز 110 مبنی بر پرتاب سنگ و نارنجک دستی به سمت خودروهای عبوری توسط افراد ناشناس در محور خلیل آباد به کاشمر حوالی روستای دهنو اکیپی از ماموران کلانتری مرکز به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

▪️وی بیان کرد : با حضور مامورین در محل سه نفر از ارازل و اوباش سابقه دار در محل شناسایی که به محض دیدن مامورین با موتورسیکلت از محل متواری و داخل طویله ای در باغات اطراف مخفی شدند.

▪️سرهنگ دوم غلامی اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی و اعزام نیروهای کمکی به محل با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی متهمین در محل دستگیر و به مقر انتظامی دلالت شدند.

▪️وی در پایان خاطر نشان کرد ، در این خصوص از متهمین دو عدد چاقوی ضامن دار ،یک عدد قمه و آلات و ادوات شرب و خمر از آنان کشف و پرونده ای در این خصوص تشکیل و به مقامات قضایی معرفی شدند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستا‌های بخش انابد شهرستان بردسکن، ماموران انتظامی بخش انابد با انجام تحقیقات میدانی، سه متهم را حین فرار از صحنه جرم با یک دستگاه خودروی سواری پراید در حالی که ۳ راس گوسفند را به همراه داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمود مختاری با اشاره به کشف ۱۸ راس گوسفند سرقتی دیگر از مخفیگاه متهمان افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۸ فقره سرقت احشام و در مجموع به سرقت ۲۱ راس گوسفند اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش احشام سرقتی را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری