Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور طی پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو چینی به مردم و نخست وزیر چین، اظهار امیدواری کرد در سال جدید مناسبات دو کشور در ابعاد دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی بیش از پیش گسترش یابد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، اسحاق جهانگیری طی پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو چینی به مردم و نخست وزیر چین، اظهار امیدواری کرد در سال جدید مناسبات دو کشور در ابعاد دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی بیش از پیش گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای لی کچیانگ
نخست وزیر جمهوری خلق چین
فرا رسیدن سال نو چینی را به جناب عالی و مردم آن کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.
امیدوارم با تلاش مقامات دو طرف و همکاری نزدیک با جناب عالی بتوانیم زمینه‌های تحقق عملی توافقات مقامات عالی رتبه دو کشور را در تمامی زمینه‌ها بالاخص همکاری‌های اقتصادی فراهم کرده و در سال جدید شاهد گسترش بیش از پیش مناسبات در ابعاد دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی باشیم.
سلامتی و موفقیت آن جناب و شادکامی و سربلندی مردم جمهوری خلق چین را آرزومندم.
اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی دوشنبه به پاکستان سفر می‌کند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ممتاز زهرا با صدور بیانیه‌ای گفت که سید ابراهیم رئیسی در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی-اقتصادی و برای دیدار با مقام‌های بلندپایه پاکستانی فردا به اسلام‌آباد سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: رئیسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد

وی افزود ‌که سفر رسمی آیت‌الله رئیسی بنا بر دعوت محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان صورت می‌گیرد و در طول این بازدید رئیس جمهوری ایران به شهرهای لاهور و کراچی نیز سفر خواهد کرد.

ممتاز زهرا گفت ‌که همسر رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز در این سفر، دکتر رئیسی را همراهی خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که رئیس جمهور ایران با همتای پاکستانی خود و همچنین نخست وزیر این کشور دیدار خواهد کرد و طرفین طیف گسترده‌ای از موضوعات مهم دوجانبه، همکاری‌های اقتصادی، تحولات منطقه‌ای، مسائل بین المللی از جمله جهان اسلام را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

ممتاز زهرا اعلام کرد که این اولین سفر یک مقام بلندپایه کشور در سطح رئیس دولت به پاکستان پس از برگزاری انتخابات این کشور و تشکیل دولت جدید است.

وی تاکید ‌کرد: جمهوری اسلامی ایران و پاکستان از روابط دوجانبه مستحکم مبتنی بر مشترکات تاریخی، فرهنگی و مذهبی برخوردارند و این سفر فرصت مهمی را برای تقویت بیش از پیش این روابط فراهم می کند.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: دو طرف دستور کار گسترده‌ای برای تقویت بیشتر روابط و تحکیم همکاری‌ها در زمینه های مختلف از جمله تجارت، ارتباطات، انرژی، کشاورزی و ارتباطات مردمی خواهند داشت.

وی افزود: سران ایران و پاکستان همچنین در مورد تحولات منطقه‌ای و جهانی و همکاری های دوجانبه برای مبارزه با تهدید مشترک تروریسم گفت‌وگو خواهند کرد

کد خبر: 1227908 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • امضای ۸ سند همکاری مشترک میان تهران و اسلام آباد
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • آغاز تعیین حدود مرز‌های ارمنستان با جمهوری آذربایجان 
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد /می خواستیم وزیر زن بگذاریم، نگذاشتند /باید مسیرها را باز کنیم
  • رئیسی دوشنبه به پاکستان سفر می‌کند