Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا-جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف و ضبط یک میلیون و 747 هزار عدد داروی قاچاق در شهرستان مشگین شهر خبر داد.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ 'رحیم سروری' روز پنجشنبه گفت: با دریافت گزارش های مردمی مبنی بر دپوی مقادیر قابل توجهی داروی غیرمجاز در یک انباری در 'مشگین شهر'، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات هدفمند از صحت گزارش های دریافتی اطمینان حاصل کردند، افزود: با هماهنگی مقام قضایی کارآگاهان پلیس آگاهی در بازرسی های به عمل آمده از انبار مذکور ، یک میلیون و 747 هزار عدد داروی غیرمجاز قاچاق و تاریخ گذشته را کشف کردند.
او ارزش داروهای کشف شده در این عملیات را هشت میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ‌در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر شده است.
سرهنگ 'سروری' تصریح کرد: قاچاقچیان دستگیر شده قصد توزیع خارج از شبکه داروها را داشتند که با اقدام به موقع پلیس ناکام ماندند.
مشگین شهر در شمال اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: مینا میرقاسمی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/3006

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش

قاتل ۶۰ ساله پس از قتل همسر ۵۹ ساله‌اش و رها کردن وی در کنار جاده در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اطلاع رسانی پلیس گیلان، در پی کشف جسد زنی با سر خون آلود در کنار یک جاده در شهرستان تالش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد و مدارک کارآگاهان آگاهی در کمتر ۴۸ ساعت شوهر این زن ۵۹ ساله را دستگیر کردند. قاتل ۶۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی با یک چوب دستی اعتراف کرد.

متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی