Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت رزمندگان اسلام در بافق برنامه‌های مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بافق خبر؛ جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مراسم تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در بافق با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار بافق به بیان مقام والای شهدای گمنام پرداخت و گفت: شهدا سرمایه‌های بزرگ کشورمان هستند و باید قدردان آن‌ها و خانواده‌هایشان باشیم و باید در مراسم تشییع شهدای گمنام سنگ تمام بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه رئیس هیئت رزمندگان اسلام در شهرستان بافق ضمن تشکر از فرماندار به خاطر مساعدت در همه زمینه‌ها خصوصاً زمینه فرهنگی هیئت رزمندگان و شهدای گمنام گفت: خدا را شاکرم به خاطر پیگیری‌های مسئولین شهرستان در طی سفر سردار باقر زاده دو مکان برای شهدای گمنام در نظر گرفته شد. با توجه به اینکه بسیاری از شهرها هنوز منتظر هستند که میزبان شهدا باشند و تاکنون موفق نشدند ولی خوشبختانه با پیگیری‌های هیئت‌امنای مهدیه مبارکه و درخواست‌های مکرر بعد از حدود 12 سال بالاخره با سفر سردار باقر زاده این موضوع تحقق پیدا کرد.

علی‌اکبر قانعی افزود: شهرستان بافق در روز یکشنبه میزبان دو شهید گمنام  و مراسم تشییع ساعت 3 بعدازظهر از میدان غدیر و در امامزاده عبدالله (ع) مراسم شبی با شهدا برگزار خواهد شد.  بعد از مراسم به مبارکه منتقل  و مراسم تشییع از مسجد صاحب‌الزمان مبارکه به سمت پارک نطقی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران

پس از سالها انتظار، پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور هزاران نفر از مردم قم ، در صحن جامع مهدوی استان مقدس مسجد جمکران آرام گرفتند.

دریافت 24 MB

دیگر خبرها

  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام