Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-معاون نيروي انساني نيروي زميني ارتش تقويت و ارتقاي جايگاه و منزلت اجتماعي سرباز و تقويت اميد به آينده را از اهداف برگزاري جشنواره جوان سرباز بيان کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي ارتش، امير سرتيپ دوم علي ساماني، در دهمين جشنواره جوان سرباز حضرت علي اکبر(ع) گزارشي از روند برگزاري اين جشنواره ارائه داد و در ادامه با بيان اينکه خدمت سربازي فرصت مناسبي براي تاثيرگذاري بر افکار و ارتقاي جايگاه و منزلت اجتماعي سرباز است، افزود: رشد عقايد فردي در سايه برنامه‌هاي بصيرتي و معنوي ميسر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره جوان سرباز نيز با هدف تقويت اميد به آينده، ارتقاء جايگاه و منزلت اجتماعي سرباز، ايجاد انگيزه و رقابت سالم در ميان سربازان برگزار مي‌شود.
وي در مورد امار ثبت‌نام‌کنندگان از نيروهاي مختلف ارتش در جشنواره جوان سرباز گفت: از نيروي زميني 34 هزار و 662 نفر ثبت نام کرده‌اند که 2 هزار و 722 نفر پذيرفته شده و 382 نفر انتخاب شده‌اند. همچنين در نيروي دريايي 7 هزار و 474 نفر در جشنواره جوان سرباز ثبت‌نام کرده‌اند که 812 نفر پذيرفته شده و 154 نفر انتخاب شده‌اند. در نيروي هوايي ارتش نيز 11 هزار و 676 نفر در جشنواره جوان سرباز ثبت‌نام کرده‌اند که 3 هزار و 329 نفر پذيرفته شده‌اند و در نهايت 320 نفر منتخب شده‌اند. 
همچنين از پدافند خاتم الانبياء 779 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 257 نفر پذيرفته شده و 95 نفر انتخاب شده‌اند.
معاون نيروي انساني نزاجا اضافه کرد: در پايان اين روند از مجموع 39 سرباز شامل 15 سرباز از نيروي زميني ارتش، 6 سرباز از نيروي هوايي ارتش، 6 سرباز از نيروي دريايي ارتش، 6 سرباز از قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص) ارتش، 1 سرباز از سازمان حفاظت اطلاعات ارتش، 1 سرباز از سازمان عقيدتي سياسي ارتش و 1 سرباز از ستاد کل ارتش جمهوري اسلامي ايران در اين جشنواره تقدير مي‌شود.
وي در مورد ساير فعاليت‌هاي فرهنگي براي برگزاري جشنواره جوان سرباز يادآور شد: برگزاري مسابقات قرآن کريم در رشته مفاهيم و حفظ، جشنواره سرود سرباز، جشنواره تئاتر سرباز و برگزاري مسابقه خاطره نويسي از جمله اقدامات فرهنگي در اين جشنواره بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد

 شامگاه چهارشنبه اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» با موضوع «انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری، حماسه حضور» در مرکز لرستان برگزار شد.

این جشنواره رسانه‌ای با حضور «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و اصحاب رسانه در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد.

«رضوان پاک منش» در بخش کلیپ و ویدئو به‌عنوان برگزیده این جشنواره معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام