Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان-ايرنا- سرپرست بنياد مسکن شهرستان تيران و کرون گفت: بيش از 90 درصد معابر روستايي اين شهرستان آسفالت شده است.

مسعود مراديان روز پنجشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: امسال 570 تن قير رايگان براي آسفالت معابر روستايي تيران و کرون اختصاص يافته که با مشارکت دهياري ها 95 هزار مترمربع از معابر آسفالت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود : آسفالت معابر، اجراي طرح هادي روستايي و تامين نيازهاي مردم روستاها منجر به کاهش مهاجرت از روستا به شهرها شده است.
وي با بيان اينکه طرح هادي 40 روستاي شهرستان تيران وکرون مصوب و اجرا شده است ، گفت: طرح هادي 14 روستا بازنگري شده و طرح هادي هفت روستاها هم در حال بازنگري است که با تامين اعتبار مورد نياز بازنگري طرح هاي مابقي روستاها هم انجام خواهد شد.
شهرستان تيران و کرون داراي 40 روستا ست.
شهرستان تيران وکرون با 71 هزار نفر جمعيت در 45 کيلومتري غرب اصفهان قرار دارد.
ت. 7131 / 6022 خبرنگار: اکبر مهدي زاده - انتشاردهنده : عمادي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه

امروز طرح هادی و آسفالت معابر ۹ روستا به صورت همزمان از روستای گوزگوند با حضور فرماندار شهرستان ارومیه و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی به افتتاح رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: برای اجرای این طرح ها ۱۳۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی و قیر یارانه‌ای برای اجرای طرح هادی و آسفالت‌ریزی معابر این روستا‌ها صرف شده است.

علیرضا مقدم با اشاره به برنامه دولت سیزدهم در واگذاری زمین برای احداث مسکن جوانان بیان کرد: در راستای تحقق اهدا زمین به جوانان و اهالی روستا، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نظر دارد با شناسایی زمین‌های ملی اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: با توجه به پهنه بندی زلزله و وجود خطرات طبیعی، اهالی روستان می‌توانند با استفاده از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی نسبت به مقاوم سازی و بهشازی منازل خود در‌جهت کاهش بلایای طبیعی اقدام کنند.

مقدم با بیان اینکه اجرای طرح‌های عمرانی در روستا‌ها هزینه زیادی در بردارد افزود: از اهالی می‌خواهیم که در حفظ و نگهداری از طرح‌های عمرانی بستر طرح هادی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۲٠طرح هادی روستایی در مناطق مختلف اذربایجان غربی
  • ۵۰۰ میلیارد ریال برای آبادانی روستا‌های باشت هزینه شد
  • بازنگری طرح هادی ۷٠ روستای کهگیلویه و بویراحمد محقق شد
  • اجرای ۲۵ طرح هادی در روستا‌های بن
  • افتتاح طرح‌های هادی روستایی در بن
  • احداث ۱۱۰۰ مسکن شهری در دولت سیزدهم توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • افتتاح همزمان ۲۰۰۰ مسکن روستایی در مازندران
  • بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه
  • طرح‌های هادی روستایی بازنگری شود
  • بازنگری طرح هادی روستایی امری ضروری است