Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: ‎استاندار سابق خوزستان با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: در قالب برگزاری این نمایشگاه ها ناشران و نوسندگان باید حمایت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب خوزستان، اظهار کرد: هر کتابی به دلیل اینکه تراوشات فکری فردی هست که با توجه استدال و تجارب خود آن را نگاشته باید مورد توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اهمیت نمایشگاه های کتاب، افزود:  ناشران و نویسندگان باید در قالب همین نمایشگاه ها مورد حمایت قرار بگیرند.

 

مقتدایی خاطر نشان کرد: مسلما توجه به اهل قلم و کسانی که وضع کننده انتشارات هستند نکته ای اساسی است ولی آن چیزی که اولویت دارد ایجاد انگیزه برای کتاب نه به عنوان داشتن بلکه به عنوان مطالعه است.

 

وی با بیان اینکه برخی کتاب را به عنوان دکور و داشتن و برخی به عنوان وسیله ای برای دانستن نگهداری می کنند، خاطر نشان کرد: البته افرادی که برای دانستن نگهداری می کنند محدود هستند.

 

استاندار سابق خوزستان اذعان داشت:وقتی برای خرید کتاب بُن اختصاص داده می شود به این معنی خواهد بود که مردم خیلی کمتر از درآمدهای خود برای خریدن کتاب هزینه می کنند.

 

مقتدایی با اشاره به تاثیرگداری نمایشگاه کتاب تصریح کرد: نفس عمل اینکه زحمت کشیده می شود، کار خوبی است ولی نوآوری بین هر فصل نمایشگاه مقوله ای است که می تواند جنبه های ارزیابی و نقد را در خصوص وقت کم گذاشتن برای مطالعه یا هزینه نکردن برای خرید کتاب انجام دهد.

 

پایان پیام/472

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تغییر مهمان ویژه این نمایشگاه از هند به یمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در پیام‌رسان ایکس خود نوشت: علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند،نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

 

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب