Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ اسدی روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت :  در سفر دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به نیشابور، بلوک‌های A. و B. اضافه شده به طرفین مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم، شامل توسعه بخش‌های کودکان، جراحی زنان، داخلی و داخلی زنان افتتاح و مورد بهر برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسدی افزود: این پروژه در سه طبقه با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۳۶ ملیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: در طرح تحول نظام سلامت گام‌های موثری در ارتقاء ارائه سطح خدمات در مراکز درمانی دولتی برداشته شده است که یکی از آن‌ها افزایش تخت‌های بستری است و اضافه شدن این تعداد تخت بیمارستانی به ظرفیت مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم از اقدامات دانشکده علوم پزشکی نیشابور برای جبران کمبود تخت‌های بیمارستانی در نیشابور است.
انتهای پیام // س. ح.    
۶۰ تخت بیمارستانی به تخت‌های بیمارستانی نیشابور اضافه شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: مرحله اول طرح واکسیناسیون طرح تکمیلی فلج اطفال در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با پوشش ۱۰۰درصدی جمعیت هدف کودکان زیر ۵ سال اجرا شد.
حامد جزجلالیان افزود: با توجه به اینکه بیماری فلج اطفال در کشور‌های همسایه به‌خصوص همسایگان شرقی، به‌صورت اپیدمی درآمده است و از طرفی جابه‌جایی‌های جمعیتی، شهروندان نیشابوری نیز در معرض خطر ورود ویروس فلج اطفال هستند.

وی گفت: در مرحله اول طرح واکسیناسیون تکمیلی که ۲ تا ۴ اردیبهشت‌ماه اجرا شد، ۱۱۸ کودک نیشابوری و ۹۰ کودک غیرایرانی زیر ۵ سال علیه این بیماری واکسینه شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، گفت: اجرای عملیات تکمیلی واکسیناسیون خانه به خانه فلج اطفال را ۱۴ تیم عملیاتی در مناطق به‌صورت تیم‌های سیار و بیش از ۳۰ مرکز خدمات جامع سلامت دارای جمعیت اتباع به‌عهده داشتند.

جزجلالیان افزود: مرحله دوم طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از ۳۰ اردیبهشت‌ تا اول خرداد در نیشابور اجرا خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان