Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فرودگاه شهرستان پارس آباد گفت: برنامه پروازی فرودگاه شهرستان مرزی پارس آباد مغان در سال 97 تغییر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیدپیمان آتش زر امروز  در گفتگو با آران مغان، گفت: برای رفاه حال شهروندان  برنامه پروازی جدید این فرودگاه از فروردین ماه سال 97 با هماهنگی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به روزهای شنبه و سه شنبه تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زمان دقیق برنامه جدید پروازی این فرودگاه متعاقباً اعلام خواهد شد، افزود: مسافرین محترم می توانند جهت آگاهی از وضعیت پروازها و زمان نشست و برخاست به سایت فرودگاه پارس آباد مغان به آدرس https://parsabad.airport.ir مراجعه کنند.

رئیس فرودگاه شهرستان پارس آباد مغان با بیان اینکه از سرگیری پروازهای این فرودگاه از دهه فجر امسال آغاز و با استقبال بی نظیر از طرف اهالی منطقه روبرو شده است، گفت: شهروندان و مسافران عزیز در صورت داشتن هرگونه انتقاد و یا پیشنهاد می توانند از طریق سامانه 199 در ارتباط باشند.

گفتنی است، فرودگاه پارس آبادمغان با قدمت 44 ساله جزو قدیمی ترین فرودگاههای  کشور محسوب می شود که در سال ۱۳۵۲تاسیس ودرسال 1392به علت بهسازی سطوح پروازی تعطیل ودرسال 1396مجددا موردبهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور "صفی آباد" حوالی روستای دلو بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، یادآور شد: رانندگان عزیز به جهت کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند

کد خبر 6089448

دیگر خبرها

  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری