Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضایی معاون امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران و حجت الاسلام والمسلمین ملک دار کارگاه منطقه ای مدیران مدارس حوزه های علمیه و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج طلاب و روحانیون استان هرمزگان در سالن اجتماعات شهید حاجبی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین رضایی معاون امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در این برنامه عنوان کرد: روحانیت روحیه انقلابی گری را در جامعه تقویت کند

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم ایران، انقلابی هستند و در همه صحنه ها پشتیبان انقلاب و نظام بوده و هستند

وی، یادآور شد: تنها راه رسیدن به عزت در گرو ایمان به خداوند و ایستادگی برابر طاغوت و قدرت های استکباری است.

این مقام مسئول، خاطر نشان کرد: باید کار انقلابی انجام دهیم تا آنها که کار انقلابی انجام می دهند در صحنه بمانند و آنها که مخالف انقلاب هستند از صحنه خارج شوند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس، گفت:مساجد در انقلاب ما حرف اول را داشت است.

وی، تصریح کرد: مساجد سنگر انقلاب هستند و باید در مساجد کار اساسی فرهنگی انجام شود تا ما بتوانید در تمام عرصه ها سربلند و موفق عمل نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین نعیم آبادی، افزود: باید رسالت مسجد و عالم دینی در مسجد را به مردم تبیین کنیم و در همین راستا حوزه های علمیه را تقویت نماییم.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت نماینده مجلس خبرگان برای قتل استاد حوزه علمیه ماهشهر

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین رفیعی در پیامی ضمن تسلیت قتل مظلومانه حجت الاسلام و المسلمین اکرمی استاد حوزه علمیه خوزستان، خواستار مجازات به هنگام مجرمین این جنایت شد.

در این پیام بیان شده است: خبر ناگهانی و ناگوار و غم‌انگیز قتل مظلومانه استاد مدرسه علمیه صاحب الزمان عج شهرستان ماهشهر مرحوم حجت الاسلام حمزه اکرمی ره توسط اشرار جنایتکار جراحتی شدید بر قلب خانواده محترم ایشان و حوزه علمیه وارد کرد.

در این پیام گفته شده است: این مصیبت را به سایر بازماندگان، حوزه علمیه و امام جمعه محترم شهرستان ماهشهر تسلیت عرض می‌نمایم. اینجانب از خداوند متعال برای خانواده مکرم و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

در این پیام تاکید شده است: از مسؤلین محترم قضائی درخواست دارم که به هنگام، مجرمین این جنایت را مجازات و بسزای اعمالشان برسانند تا از تکرار چنین حوادث تلخ در جامعه اسلامی جلوگیری شود.

کد خبر 6062009

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است
  • واکنش رئیس جامعه مدرسین حوزه به قتل استاد حوزه
  • واکنش رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه به قتل استاد حوزه
  • پیام تسلیت نماینده مجلس خبرگان برای قتل استاد حوزه علمیه ماهشهر
  • واکنش رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به قتل استاد حوزه
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای قتل استاد حوزه علمیه ماهشهر