Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از درخشش دختران کاراته کا استان در رقابت های انتخابی تیم ملی در رده های سنی نوجوانان و جوانان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ناصر محمدصالحی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اسپورت، اظهار داشت: در رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته دختران، نگین یزدگردی از کرمانشاه مقام نخست وزن 59+ کیلوگرم را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این وزن که 45 کاراته کا حضور داشتند، ورزشکار مازندرانی دوم شد و نمایندگانی از استان لرستان نیز مشترکا سوم شدند.

محمدصالحی خاطرنشان کرد: همچنین در وزن 59- کیلوگرم همین رده سنی، سوگند شاهیوند دیگر کاراته کا کرمانشاهی در کنار ورزشکاری از لرستان عنوان سوم مشترک را کسب کرد.

رئیس هیات کاراته کرمانشاه افزود: ورزشکاران اصفهان و خوزستان نیز به ترتیب عناوین اول و دوم وزن 59- کیلوگرم که 37 ورزشکار در آن شرکت کردند را بدست آوردند.

وی گفت: در وزن 48- کیلوگرم نیز یگانه رشیدی از کرمانشاه با قبول شکست در دیدار فینال برابر کاراته کا کردستانی در جایگاه دوم ایستاد.

محمدصالحی ادامه داد: ورزشکارانی از لرستان و فارس نیز مقام شوم مشترک این وزن که 36 کاراته کا در آن به رقابت پرداختند را کسب نمودند.

رئیس هیات کاراته کرمانشاه همچنین با اشاره به رقابت های بخش نوجوانان گفت: در کاتای انفرادی این رقابت ها، صبا امیریان از کرمانشاه به همراه ورزشکار تهرانی مشترکا سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این بخش که 41 ورزشکار حضور داشتند کاراته کاهای استان های مرکزی و تهران نیز به ترتیب اول و دوم شدند.

محمدصالحی یادآوری کرد: در بخش کاتای تیمی رده های مشترک سنی نوجوانان- جوانان، تیم کرمانشاه با ترکیب پرنیا کریمی ، صبا امیریان و سوگند غلامی در کنار تیم آذربایجان شرقی عنوان سوم مشترک را بدست آورد.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه ادامه داد: تیم های تهران و البرز نیز به ترتیب عناوین اول و دوم بخش کاتای تیمی را از آن خود کردند.

وی در پایان گفت: نفرات منتخب این رقابت ها به اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی جوانان و المپیک 2018 بوینس آیرس دعوت می شوند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهرریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضورپیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزارشد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها راه پیدا کرد.

زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفتو از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابتها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

کد خبر 6088651

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟