Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ایثاگران سپاه قدس گیلان با اشاره به شناسایی شهید تازه تفحص شده گفت:‌ پیکر "‌شهید علیرضا آفرین" از شهدای گیلانی دوران دفاع مقدس پس از ۲۹ سال شناسایی شد. ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ استانها گیلان نظرات

سرهنگ پاسدار علی اکبر مرزبند در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ پیکر "شهید علیرضا آفرین" از شهدای گیلانی دوران دفاع مقدس پس از گذشت 29 سال شناسایی شده و به کشور بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ایثارگران سپاه قدس استان گیلان تصریح کرد: "شهید علیرضا آفرین"‌ سرباز ژاندرمری بود که در تیر ماه سال 67 و در ‌ منطقه دهلران به فیض عظیم شهادت نائل آمده است.

مرزبند خاطرنشان کرد:‌ این شهید گرانقدر دوران جنگ تحمیلی که پس از گذشت 29 سال به آغوش وطن باز می‌گردد اصالتا‌ً اهل شهر رشت است و صاحب یک فرزند نیز می‌باشد.

مسئول ایثارگران سپاه قدس گیلان افزود:‌ پیکر شهید آفرین هم اکنون به معراج شهدی تهران منتقل شده است و احتمالاً مراسم وداع روز شنبه 28 بهمن در ستاد فرماندهی ناجا برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد:‌ انتقال پیکر این شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس اوایل هفته آینده انجام می‌شود و پس از آن مراسم تشییع و خاکسپاری وی در استان گیلان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهید منصور پورعزیز پورمنصوری از شهدای دفاع مقدس استان خوزستان و شهرستان اهواز است که پس از ۴۰ سال، شناسایی شد.

وی در سن ۱۵ سالگی راهی جبهه‌های جنگ در ۸ سال دفاع شد و پس از ۲ سال حضور در جبهه، سرانجام در دوم فروردین سال ۱۳۶۳ و در سن ۱۷ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

اگرچه پدر و مادر این شهید والامقام، سال‌ها پیش در فراغ فرزندشان دار فانی را وداع گفتند و آسمانی شدند، اما امروز پیکر پاک این لاله تازه شناسایی شده بر دستان مردم شهیدپرور اهواز تا آرامگاه ابدی اش در قطعه دو گلزار شهدای این کلانشهر به خاک سپرده شد.

همچنین در دزفول نیز پیکر شهید عشیری لیوسی که پس از ۴۰ سال شناسایی شده است، تشییع و به خاک سپرده شد.

استان خوزستان در ۸ سال دفاع مقدس ۲۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

دیگر خبرها

  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود