Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@09:27:32 GMT

رقابت فعالان قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۱۳۰۰۹

رقابت فعالان قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه

بخش شفاهی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فاطمه عسگری کارشناس قرآن و عترت گفت: «بخش شفاهی بیست وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش‌های ترتیل، حفظ، قرائت و تحقیق، در دو گروه خواهران و برادران و اذان مختص برادران در واحد مبارکه و با حضور داور برجسته شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

معاون دانشجویی، فرهنگی واحد مبارکه نیز با توجه به ضرورت برگزاری مسابقات قرآنی در دانشگاه‌ها بیان کرد: «مسابقات قرآن فرصت مناسبی است تا فعالان قرآنی در دانشگاه به رقابتی سالم و پربرکت بپردازند و از طرفی برنامه‌های این چنین یادآوری لزوم توجه به این کتاب انسان‌ساز برای ماست و از سویی تشویق برای فعالیت‌های قرآنی سایر علاقه‌مندان است.»

دکتر علیرضا حاجی کریمی شرکت کنندگان به این دوره مسابقات را در بخش برادران ۲۰ نفر و در بخش خواهران 10 نفر اعلام کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ثبت نام هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فلاح خوش مشرب دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری گفت: ثبت نام مرحله مقدماتی بخش مسابقات هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری به دلیل تقاضای بالا جهت تمدید مهلت ثبت نام تا ۳۰ فروردین تمدید شد.

وی گفت: این مسابقات امسال به سه شکل تلفنی، مجازی و حضوری برگزار خواهد شد و همه کارگران به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در همه سنین و از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کنند.

وی افزود: مسابقات امسال رشته‌های حفظ جز ۳۰، ترتیل، صوت و لحن ویژه آقایان، مداحی ویژه آقایان، اذان ویژه آقایان و نقاشی ویژه کودکان برگزار می‌شود.

وی گفت: مرحله مقدماتی این مسابقات از ۱ تا ۴ اردیبهشت ماه و مرحله نهایی این مسابقات از تاریخ ۵ تا ۹ اردیبهشت ماه از بین راه یافتگان به بخش نهایی برگزارمی شود.

وی در آخر افزود: کلیه علاقه مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند تا ۳۰ فروردین ماه برای ثبت نام عدد ۶ را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰پ پیامک کنند و یا به پایگاه اینترنتی دارالقرآن خانه کارگر www.ketabequran.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 6076543 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • پنج میلیاردتومان تسهیلات به فعالان قرآنی یزد پرداخت شد
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان همدان آغاز شد
  • رقابت بیش از ۴۰۰ تیم در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی
  • پیام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در پی حمله به اهداف رژیم صهیونیستی
  •  ثبت نام هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری تمدید شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در یک نگاه