Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمود دشت بزرگ در بازدید از پست ۴۰۰ کیلو ولت اهواز ۲ اظهار کرد: در فاز اول ۵۵۰۰ مقره از سرامیکی به سیلیکونی تعویض شد که باعث بالا رفتن پایداری شبکه در ریزگردهای اخیر شد، در فاز دوم نیز که چند روز آینده در شبکه ۲۳۰ کیلو ولت آغار می شود ۵۳۰۰ زنجیر مقره دیگر تعویض می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که تعویض زنجیر مقره شبکه ۴۰۰ کیلو ولت در فاز بعدی صورت می گیرد، بیان کرد: در کنار بحث تغییر مقره ها از سرامیکی به سیلیکونی، شستشوی خطوط و پست ها و پوشش عایقی (RTV) تجهیزات، که به صورت مداوم در حال انجام شدن است پایداری شبکه را در مقابل گرد و غبار به شدت افزایش داده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: بعد از ریزگردهای روز سه شنبه که چندین و چند برابر حد مجاز بوده است امروز وضعیت تجهیزات را چک کرده و مجدد بحث شستشو را آغاز کردیم.

دشت بزرگ گفت: بارندگی دیشب یک نوع اکو پالایندگی در سیستم بوده و خود طبیعت بخشی از شستشو را انجام داده است ولی علیرغم این بارندگی کارهای شستشو را بلافاصله شروع کردیم تا برای گرد و غبار بعدی، شبکه همانند امروز از پایداری لازم برخوردار باشد.

گفتنی است، در این بازدید مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از قسمت‌های مختلف پست اهواز ۲ که یکی از مهمترین پست های شرکت است بازدید کرده و در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد گفت: در یک‌سال گذشته ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای یزد، مهدی منصوری با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها اظهار کرد: در این راستا تاکنون در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲.۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد، همچنین در یک‌سال گذشته ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شده است.

منصوری تاکید کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

کد خبر 749193

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش