Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین جلسه هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز به ریاست سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش ایسنا،مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سردار اصلانی نماینده معاون هماهنگ کننده سپاه، حجت‌الاسلام ملکدار نماینده مدیر حوزه‌های علمیه، حسین هاشمی قائم مقام وزیر کشور، محسن جوادی نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، غفاری نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ایازی نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معصومی‌راد نماینده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، رنجبر نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و اصغر مسعودی نماینده رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این جلسه حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه این در جمع خبرنگاران گفت:مصوبات خوبی را در جلسه داشتیم که از قبل کارشناسان و مدیران مربوطه بر روی این موضوعات کار کرده و اصلاحات مختصری بر روی آن صورت گرفت که امروز پس از تصویب به نهادهای مربوطه ابلاغ شد و امیدواریم با هماهنگی و تعاملاتی که در چند سال اخیر در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به وجود آمده است، بتوانیم این گنجینه عظیم را در بین اقشار مختلف مردم جاری و ساری کنیم.هر جا که به دفاع مقدس و ارزش‌های دفاع مقدس توجه کردیم، به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافتیم و اگر بتوانیم روحیه انقلابی و جهادی برگرفته از دفاع مقدس را در سطح جامعه ترویج کنیم، قطعا استقلال و سربلندی را برای ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آورده‌ایم. امیدواریم که بتوانیم رهروان خوبی برای شهدا و رزمندگان اسلام باشیم و آثار به‌جا مانده از جنگ تحمیلی را که بسیار ارزشمند و عظیم است به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

وی در خصوص همکاری و تعاملات این نیرو با ستاد اجرایی راهیان نور گفت: نیروی انتظامی در موضوعات امنیتی، ترافیکی و انتظامی همواره همراه راهیان نور بوده و بحمدالله در دو سال گذشته نیز این همکاری بسیار نزدیک و مطلوب بوده است به طوری که اثرات مثبت آن را در صحنه مشاهده کردیم.

سردار اشتری افزود: امروز هم اعلام کردیم که با تمام توان در خدمت راهیان نور هستیم و امیدواریم امسال هم مثل سال‌های گذشته، اقشار مختلف مردم بتوانند در امنیت و آرامش از فضای معنوی راهیان نور استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سردار کریمی، در نشست شورای اداری استان گفت: حوزه فرهنگ و در رأس پرداختن به فرهنگ جهاد و شهادت از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است. 

او با تأکید بر اینکه رهبر انقلاب از دفاع مقدس به عنوان یک گنج نام می‌برند که باید از آن بهره‌برداری شود، گفت: در رأسِ اقدامات کنگره‌ ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس بود که مقدمات آن از سال ۹۳ آغاز و در سال ۹۸ برگزار شد.

کریمی افزود: بیش از ۲۰ اجلاسیه‌ کنگره برگزار شده و اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف از جمله تدوین دانشنامه‌ دفاع مقدس به برکت کنگره‌ شهدای استان رقم خورده است.

فرمانده سپاه روح‌الله با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر استمرار کار تأکید دارند، گفت: امسال یا ابتدای سال آینده مرحله دوم کنگره را برگزار خواهیم کرد و همه‌ی دستگاه‌ها در این مهم نقش دارند.

سردار کریمی افزود: استان مرکزی در پشتیبانی جنگ نقش بی‌بدیلی ایفا کرد و بیش از ۱۲۰ طرح مهندسی در این استان سرنوشت برخی عملیات‌ها را رقم زد.

او ادامه داد: بیش از ۷۰ هزار رزمنده از استان مرکزی در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند و هفت هزار و ۲۰۰ شهید، حدود ۱۶ هزار جانباز و ۷۰۰ آزاده از افتخارات این استان هستند.

???? فرمانده سپاه روح‌الله افزود: امسال هم‌زمان با سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر گردهمایی ۲۰ هزار نفره پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی