Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@10:49:24 GMT

صفحه اول روزنامه های امروز اسپانیا(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۱۴۳۲۵

روزنامه های امروز اسپانیا به پیروزی شب گذشته رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن در دیدار حساس چمپیونزلیگ پرداخته اند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که در ابتدا از حریف خود عقب افتاد، موفق شد در نهایت 3 گل به ثمر برساند و خود را در موقعیت خوبی برای صعود قرار دهد.

 

 

روزنامه مارکا چاپ مادرید در صفحه اولش، تکه کلام مشهور رونالدو را پس از گلزنی و موفقیتش تیتر کرده و به تمجید از ستاره پرتغالی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزنامه آ.اس چاپ مادرید با تیتر "چطور عاشق تو نباشم" به تمجید از عملکرد رئال در دیدار شب گذشته مقابل پاری سن ژرمن پرداخته است.

 

روزنامه موندو دپورتیوو در صفحه اولش به عملکرد ضعیف ستاره سابق بارسا مقابل رئال اشاره دارد.

 

روزنامه اسپورت نیز به دیدار برگشت دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن که در پاریس برگزار خواهد شد اشاره دارد و معتقد است که پی اس جی در خانه تیم متفاوتی خواهد بود.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند

ناچو و لوکیتا بیست و پنجمین جام خود با پیراهن رئال مادرید را کسب کردند

طرفداری | با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

لوکا مودریچ و ناچو فرناندز که هر دو از باتجربه‌ترین بازیکنان ترکیب رئال مادرید محسوب می‌شوند، امروز بیست و پنجمین جام خود با این تیم را جشن می‌گیرند. به این ترتیب، آن‌ها با اضافه شدن به کریم بنزما و مارسلو، در صدر فهرست پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید قرار گرفتند. دنی کارواخال نیز با ۲۴ جام، به رتبه دوم این فهرست صعود کرد.

افتخارات ناچو و لوکا مودریچ 5 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا 5 قهرمانی جام باشگاه‌های جهان ۴ قهرمانی لالیگا ۴ قهرمانی سوپرجام یوفا 2 قهرمانی جام حذفی اسپانیا ۵ قهرمانی سوپرجام اسپانیا پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید بنزما، ناچو، مارسلو و مودریچ در صدر

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم