Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@21:00:00 GMT

انهدام مخفیگاه موادفروشان در تهرانپارس

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۱۴۳۵۴

رویداد۲۴-رئیس کلانتری 126 تهرانپارس از دستگیری سه توزیع کننده مواد مخدر در این محدوده که در پوشش یک باند فعالیت داشتند، خبر داد.

سرهنگ رضا صادقی پور در این خصوص گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران تجسس کلانتری 126 تهرانپارس درمورد فعالیت های مجرمانه سه توزیع کننده مواد مخدر در یک خانه استیجاری، تیمی از مأموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری برای بررسی موضوع وارد عمل شده و طی بررسی های انجام شده مشخص شد که این متهمان از توزیع کنندگان سابقه دار مواد مخدر هستند که تا کنون چند بار سابقه زندان نیز دارند، اما هر بار پس از رهایی به سراغ اقدامات مجرمانه خود رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اقدام به تجمع معتادان و نارضایتی اهالی محل منجر شده بود، گفت: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر و تیمی از ماموران این کلانتری برای دستگیری هر سه متهم وارد عمل و به محل اعزام شدند.

ناصری نژاد با اشاره به عملیات مأموران برای دستگیری این افراد گفت: ماموران کلانتری 126 تهرانپارس در یک اقدام ضربتی، این سه متهم را در حالی که سعی داشتند از محل فرار کنند، دستگیر کردند.

رئیس کلانتری 126 تهرانپارس با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان و خودروی آنها که در پارکینگ بود، یک کیلوگرم تریاک در بسته بندی های آماده برای فروش کشف و ضبط شد، گفت: هر سه متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی های انجام شده، به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند که از این تعداد ۱۸۱ نفر خرده فروش و ۱۸ نفر نیز قاچاقچی مواد مخدر بودند.
خادمیان اظهار کرد: در این زمینه ۲ باند منهدم و ۷۱ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل داده شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۳۳ هزار و۷۳۴ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان برقرار شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۲۸ هزارو ۸۵۴ مورد بود بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر