Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه گفت: در صورت واگذاری دریاچه شهربازی کرمانشاه به بخش خصوصی، قایقرانی کرمانشاه تعطیل می شود.

محمد سهراب بیگ در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه استان کرمانشاه در رشته قایقرانی ورزشکاران افتخارآفرینی دارد، اظهار کرد: قایقرانان کرمانشاهی از نظر فیزیک بدنی بسیار مستعدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این مربیان مجربی داریم که کیفیت کار ورزشکاران ما را در سطح کشور بالا برده اند.


رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از عضویت 19 ورزشکار کرمانشاهی در تیم های ملی قایقرانی خبر داد و افزود: قایقرانی استان کرمانشاه درسطح کشور از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است. با وجود تمام افتخاراتی که در گذشته کسب کرده ایم و پتانسیل هایی که اکنون برای کسب افتخارات داریم، متاسفانه مسئولین استانی توجهی به این رشته ورزشی نمی کنند.
 
سهراب بیگ اضافه کرد: بارها مشکلات خود را به گوش مسئولین استان رسانده ایم، اما تنها وعده داده  و در عمل ترتیب اثری داده نشد.
 
وی با بیان اینکه تنها مکان تمرین برای قایقرانان در کرمانشاه دریاچه شهربازی است، افزود: در حال حاضر شهرداری به دنبال واگذاری شهربازی به بخش خصوصی است و اگر شهربازی به بخش خصوصی واگذار شود، باید در آینده‌ای نزدیک با ورزش قایقرانی در کرمانشاه خداحافظی کنیم.
 
وی اضافه کرد: با مسئولین شهرداری رایزنی هایی داشتیم و سعی کردیم آنان را متقاعد کنیم، اما نتیجه‌ای نگرفتیم.
 
سهراب بیگ خاطر نشان کرد: حل مشکل تمرینات قایقرانان کرمانشاهی، عزم و اراده ای استانی می‌طلبد.
 
وی با بیان اینکه سدهای سنقر و گیلانغرب دو ظرفیت دیگر برای تمرینات قایقرانان هستند، تاکید کرد: بعد مسافت و نیز خطرناک بودن این دو سد برای قایقرانان مبتدی امکان استفاده از آنها را غیرعملی می‌کند. همچنین در حال حاضر یک استخر مخصوص تمرین قایقرانی را اجاره کرده ایم، اما این نوع استخرها تنها برای آموزش تکنیک های اولیه قایقرانی مناسب است و ورزشکاران حرفه ای نمی توانند در آنها تمرین کنند.
 
وی همچنین از برنامه ریزی برای حضور قایقرانان کرمانشاه در مسابقات آسیایی جاکارتا خبرداد و افزود: برآورد کرده‌ایم 10 قایقران کرمانشاهی کاروان جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات را همراهی کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،به دلیل ناپایداری های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان زرند گفت: به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید امروزچهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد