Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@08:04:52 GMT

سامانه بارشی امشب وارد خوزستان می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۱۴۵۹۰

سامانه بارشی امشب وارد خوزستان می شود

اهواز - هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی از امشب تا اوائل روز دوشنبه به این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ بر اساس اعلام هواشناسی استان خوزستان، بررسی مدلها و نقشه های هواشناسی نشان دهنده ورود موج دوم بارشی از اواخر امروز پنجشنبه (امشب) تا اوائل روز دوشنبه هفته آینده است که با شدت و ضعف سبب بارندگی و رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه در غالب نقاط استان به ویژه در مناطق شمالی و شرقی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شدت بارش در روز یکشنبه هفته آینده نسبت به روزهای دیگر بیشتر پیش بینی می شود؛ ضمنا با توجه به شدت و حجم بارش در مناطق شرق و شمال استان آبگرفتگی معابر و طغیان مسیلها و رودخانه های فصلی دور از انتظار نخواهد بود. همچنین شمال خلیج فارس در زمان یاد شده مواج پیش بینی می شود؛ لذا در خواست می شود تمهیدات لازم توسط ستادهای بحران شهرستان های استان به کار گرفته شود. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی وارد تهران شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  رافائل گروسی روز دوشنبه با استقبال بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی وارد تهران شد.

مدیرکل آژانس قرار است بعد از ظهر امروز (دوشنبه) با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کند.

گروسی همچنین در سفر ۲ روزه خود به ایران، عصر روز دوشنبه به منظور شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای به اصفهان سفر می‌کند و ضمن دیدار و مذاکره با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در کنفرانسی خبری به سوالات خبرنگاران و رسانه‌های جمعی پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خروج سامانه بارشی از عصر امروز در گیلان
  • ورود سامانه بارشی به جو کرمانشاه از اوایل هفته آینده
  • بارش‌های بهاری و امیدواری کشاورزان اربیلی
  • سامانه بارشی عصر فردا از گیلان خارج می‌شود
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد
  • گروسی وارد تهران شد
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی