Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس از اجرای نمایش چند رسانه ای «خاتون آب و آئینه» در شیراز همزمان با ایام فاطمیه دوم خبر داد و گفت: این نمایش از ۲۹ بهمن ماه به مدت ۱۰ شب در حسینیه ثارالله (ع) به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس امروز (26 بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نمایش «فصل شیدایی» باعث شد تا آماده شویم برای نمایش های دیگر، گفت: بهترین و فاخرترین برنامه های فرهنگی را پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه مردم مستحق این هستند که برنامه های فاخر برگزار شود، اظهار داشت: در سال 96، برنامه های فرهنگی «فصل شیدایی» و «خاتون آب و آینه» برگزار شد که نمایش چند رسانه ای «خاتون آب و آئینه» به شکل نمایش گونه و مرثیه اجرا می شود و امیدواریم به نحوی اجرا شود که خاطره خوبی در ذهن مردم ایجاد شود.

 

سرهنگ کوشکی با تاکید بر اینکه این نمایش از 29 بهمن ماه به مدت 10 شب در حسینیه ثارالله (ع)، با حضور 70 نفر هنرمند شیرازی و فارسی و همچنین 30 نفر از عوامل اجرایی، به روی صحنه می رود، اظهار داشت: طوری برنامه ریزی شود که مردم کمتر دچار مشکل شوند و پیش بینی اینست که تا سقف سه هزار نفر برای هر شب اجرا، حضور داشته باشند.

 

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که پیش بینی ترافیکی و امنیتی انجام شده است، اضافه کرد: امیدواریم این خدمت کوچکی به خاندان اهل بیت (ع) باشد و بتوانیم سیره عملی حضرت ام ابیها (س) را معرفی کنیم.

 

کوشکی با اشاره به اینکه برای هر نفر تماشاگر میزان 250 هزار ريال هزینه شده است که این هزینه را سپاه تامین می کند و نیازی به پرداخت هزینه از سوی مردم نیست، افزود: نمایش پس از اقامه نماز مغرب و عشا جماعت در حسینیه پیامبر اعظم (ص) و انتقال مردم به حسینیه ثارالله (ع)، از ساعت 19 آغاز می شود و انتظار می رود جمعیت قبل از 19 در محل حضور داشته باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) است و انتظار داریم این جایگاه و شان شهر باید حفظ شود و برای آن دقت شود، اظهار داشت: سپاه آمادگی دارد در کنار سایر نهادهای فرهنگی برنامه های فاخر را متناسب با ایام اجرایی کنیم.

 

سرهنگ کوشکی با اشاره به اینکه همه زندگی ما از برکت وجود اهل بیت (ع) است، افزود: بلیط های ورودی به نمایش در بین پایگاه های مقاومت، مساجد و ادارات توزیع می شود و مردم بلیط ورودی را می توانند به شکل رایگان از سایت Sahabtic.ir تهیه کنند.

 

وی گفت: در این نمایش 10 پرده از زندگی حضرت زهرا (س)، نظیر تولد، انفاق، حجاب، نحوه حمله به خانه و همچنین شهادت ایشان، به نمایش در می آید و در تلاش هستیم که رویدادهای اسلامی را با زبان هنر به مردم معرفی کنیم.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت مقام معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری چهره نامی فرهنگ و تاریخ  است و نقس رسانه ها در دنیا نقش بی بدیلی است و امروز رسانه خط مقدم جهاد تبیین است. 
حجت الاسلام درویشی افزود: رسانه در  خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، گفت:مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.
برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در این هفته ،  زنگ سپاس ،،تجلیل از معلمان  نمونه بسیجی و ترویج و اشاعه فرهنگ راه شهید مطهری از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست